Monday, July 21, 2008

july event secare jamak..ngee++

***kunci kete ferrari aku ***jom race kalo berani??...hakhakhak






**lunch with kak la at secret recipe**


-checken cordue...bley la tahan -ade melted cheese kat tgh die..meleleh arr air liur tgk..slurpppp..slurpppp..





**lemon freeze kebanggaan aku dgn wtrmelon jus**enak banget!!5 star aku bg neh =)



**taklimat akreditasi yg bape jam ntah aku x ingat ..yg aku tao aku smpi umh mlm kul 8 **haruuu


**kak la selekeh**haha



july??ape yg best ntok dikeneng bg thn 2008 nih??...of course my bday....wee~~even x ade bday party yg grand2 mcm j.lo or who ever..yg penting umo aku da 21..yeah!!im 21..ape yg best dgn 21?



sy akan jwb entah ....



yg pasti setiap saat,minit pasti ade dugaan yg melanda..



adkh aku akan tabah????



--sukar ntok dijwb--



moge2 aku dikurnia kan hati yang baik



chewahhhh!!semoge berbahagie la kpd sesiapa yg dikurnia kan hati yang baik dan mulie=)

No comments: