Saturday, August 8, 2009

aduh!sakit....

hola,

hey ,minggu ni x sihat ..bdn smue rase x shihat...uhuk..uhuk.....batok pun nk interframe...hahhhcolllllll!!bersin pun nk join berbunyi....gini la keadaan aku dlm sbln ni .....sakit batok sendi senggal panas bdn demam....cek ospital 2 3 kali kat hkl ..ramai giler org kat ospital...da 2 kali p aku benasib baek x yah tnggu lame...1st day p aku di bg injection ...2nd time aku kne amik darah ..ngeri!!!!aku takot!!!smpi skng ni aku fobia nk g ospital lg ...doc suspect denggi..aku blank je denggi ni mcm mane?...doc ckp minum air bnyk2..yes!sye da minum doc...

ok, masuk minggu ke 3 aku sakit aku da mintk kak la aku amik aku kat umh pak ngah aku...maklumla sakit kt umh org ni xselese sgt ...so aku pun balik ke umh ...2 jam perjlnn ..peh!!!nk muntah aku .....3 4 kali stop kat stesen minyk...pe lg ..buwekkkkkkk!!!!muntah puas2!!!..

time sakit2 mcm ni benci giler aku nk naek kete...jln jauh2..aku sanggup duk kat umh tdo je.

ble smpi umh aku pun tdo ..mlm 2 dlm kul 11 mak aku ajak g umh pak cik urut ....pak cik 2 ckp aku demam urat ..terlampau penat sgt ....yela, aku mmg agak letih ...smpi satu tahap, aku berserah je kat tuhan ..sameade nk amik nyawe aku atao x...sakit ni da xtahan lg ..smue bnde aku buat smue x kne,....tdo xkne,makan xkne,smuela xkne...nikmat sihat ditarik 11...wah!!alngkah rindu zmn sihat2 seblumni ....

oh ye!disbbkan dmm lebih kurang sebulan ..bdn aku da makin susut ye....family aku ckp aku da kurus...tp aku x gembire pun !!!...yg penting aku nk sihat seperti sediakale...

aku nk sihat!!

ya allah sembuhkanlah penyakit hamba-mu ini.amin~~~~

No comments: