Friday, January 22, 2010

normal.

hi,

malas nk type.
benci nk buat blog.
benci nk update.
benci nk berkarya..wek!nk muntah aku!..mcm shakepiers plak..pehal?..salah eje name die?...suke aku!
benci dgn beberape perkare yg bodoh lg banggang thp kelas pertame.
oh bodoh kelas ke-2 ade gak...tp x ar smpai buat ati ni membare2.
benci z*****.
benci staff z**** yg cam haremm 2!
benci dgn w***** a***..makcik kaunter ko pehal muke kerek??!..senyum iklas bley?..hentak kang!
pak guard ko pehal?...xde keje lain ke nk jage pintu kua masuk??...please...excuse me...aku nak lalu..sane sikit bley?!!!!
benci kuota.
benci diskriminasi.
benci graf bebentok loceng...if betol la seperti yg diperkatekan...design aku dpt B....!!..munasabah?!..takkk!!!
benci nk buat pilihan subjek.
benci smpweb.
benci jadual class...jumaat 1 jam class x bley pindah buat ari laen??..omg!!!
benci dgn perubhn yg tak ketare !!----> paling dibenci!
benci pade kate2 hine.


ahhh..aku menjadi kan diri aku seorang pembenci!
dan pemberontak!
ahhh..ade kau kisah??..kau xkisah kan aku...pehal aku nk kisah kate2 buruk ko kat aku?..

aku benci pade diri ni yg sgt2 mengingati mu.
kau ade kisahkan aku??..oh tidak bukan?!

ye!!..aku tertekan...jiwe aku sakit!
ade ketike aku rase mcm nk giler.
aku try jd kuat..tp aku lemah!
gula sudah menjd cuke.
ade kau tao mcm mane rasenye cuke 2?..kau tak tau!

soalan mudah .....
kenape harus meneguk cuke ?
kerne sebutir gule pon aku xade.

warne hidup aku kelabu hitam asap.
ohh ..aku yg salah!..
aku yg corakkan warna hidop aku dgn kaler itu..
tp kenape??..
perlu ke aku warne kan dgn merah kuning unggu biru?..
sedangkan hati aku sakit!
kepale aku berputar!
dada aku sesak?!

salah siape?.
huh!!..begitu susah menjadi normal seprti dulu kale...

org berkate...1 pintu tertutup ..2 pintu lain yg akan terbuke?.
tp dlm dunie aku...aku x de pintu dan tingkap..
gelappp!!...suram!!!

kenape dgn aku?
aku benci begini!.

yg aku pasti...mase sukar akan berlalu....datanglah waktu senang dgn segere.
aku amat memerlukan.

bijak pandai berkate : musuh terhebat adelah diri sendiri..

oh~~! ...diri sendiri sampai bile kite akan bermusuh?.
please....marilah kita berdamai...~~~





No comments: