Wednesday, November 26, 2008

::aku di tagged::

b4 this aku x pnh pn kne tagged...ni si bla getek mentagged aku..so bla time kasih kne bagi aku assgmnt waktu cuti nih=)..

*rule no.1 : take a picture of ur handbeg*

i did..this is my black half skin guess handbeg..ni bkn latest pnye collection...ntah zam bile la ni..aku pon da lupe

cube tgk skit dlm die...ni original...x de kemas2 ye..lps kne tagged tros p capai handbeg aku...tadda~~ni la hasilnye..
kit make up



antie annes bil



esprit purse...black is elegent




free penguin mase bli happy meal..
sebek di tagged..kalo x ..smpi keluar sekali lgpon
binatang bodo ni still menari2 move it2 dlm hbeg aku!!


kunci kete

tiket movie james bond ari isnin ari 2



handphone yg jarang berfungsi coz x de sape nk msg / call aku..huhu



cermin mahte


of course!!..sampah..


dlm kit make up ade bnde2 ni semue..pakai ke??..girls rule!!


novel..






ok bla...ko sudah tau kan ape yg ade dlm hdbeg aku..
so aku rase x de beze kan antare handbeg aku dgn ko?
byk jgk persamaan..
yg penting aku tahu kalo da name nye 'pompuan'...
'makin besar handbeg makin byk bende nk letak'
-moto hidup kami-







No comments: