Monday, February 2, 2009

belajar dan bermain di bilik aku.tengkorak lahhh!!

suspek utame: seperti biase(x perlu diperkenalkan lagi)...caca!!

membuat aksi katak melompat-lompat dgn gembire di ATAS KATIL AKU.
mintak perhatian ye...ATAS KATIL AKU YE!..ulang sekali lagi..ATAS KATIL AKU.-time kasih-
kaki caca mestila bukan bersih seperti kaki-kaki ayam nun diluar sane itu.
kakinye amat kotor ye....ulang sekali lagi..AMAT KOTOR YE!
knape still bergembire lg?
sedangkan aku sudah H.O.T!

suspek yang kehilangan tenage setelah beraksi ekstream .
caca hanye mampu tersenyum ntok tatapan antie we nye.kat cn lah baru wujudnye statement."tenggkorak lahhh!!"
b'coz why?...aku mmg x bley nak marah.marah pon xgune.xde hasil.

aksi caca dan adam bermain laptop aku ntok 'belajar' sesuatu tentang ben 1o di youtube.
ape itu "ben 10 "???...ialah sejenis kartun yg sgt hot pade zmn ini...mcm kite dulu tgk power rangers or sailormoon.gaban hitam lah...ha zmn dorang ni.2 semue da xade.ben 10 yg ade.satu dunie budak2 menggilai watak ben 10 yg aku rase x lah hebat mane pon!!.tetipu sudah kamu~!haha....next 20 years kalo adam n caca terbace blog aku ni...acece(mcm active je lg ek blog ni yek)..mesti korang rase amat lah tertipu nye kamu...tp da name pon budak kan.semue bnde rase best.hatta cte kartun kekacang yg bodo kat tv1 2 pon korang suke.blank hell aku.

aksi-aksi yang langsung tidak mengendahkan perasaan pemilik bilik ini.dushh!dushh!
oh ye perhatikan bekas minuman yg caca pegang pd gambar di atas.dlm bekas itu mengandungi float(coke+vanilla--->>YUMMMy bukan???) ..
dan float itu sudah tertumpah di cadar merah tuh.
adekah pemilik bilik ini akan tersenyum bangge atau terharu dengan karya caca?
tengkorakk lahhhhh!!!

No comments: