Friday, January 30, 2009

lalablue lalabliii picca-part 2

lalablue lalabliii ---->name entry ni sengaje aku bagi name yg pelik2 tapi sesuai dgn jiwe rage aku..hek!apekah?..lalabluee lalablii adlah entry yg aku buat khas ntok letakkan picca yg aku rase interesting yg aku 'curi' dr blog2 org yg aku da lawati...hekhek..satu jenayah ke mengsave gambar yg ade kat blog org lain?dan selepas itu aku menulis caption gambr itu dgn citerase aku.???salah ke??..yg aku tahu ntok dilihat senagai "polite" aku perlu menulis begini---->>this picture credit to bla..bla..bla(name blog yg aku amik gmbr itu)...perlu ke n apekah hukum berbuat sedemikian ??..as bg aku , dunie internet tiade sempadan..so xde masala kalo amik gmbr dr blog org lain dan paste kpd blog sendiri...sbb gmbr itu pon bukan hak milik kekal si pemblog ..kerane die pon mendapatkan gmbr itu dr sumber yg tidak diketahui..bg gmbr2 yg bukan peribadi aku rase boley kot tp kalo gmbr itu gmbr peribadi si pemblog haruslah meminte izin...tp as da join dunie pemblogian ni .kite mmg sudah terdedah dgn sebarang2 kemungkinan yg diri dan blog kite akan dilihat oleh dunie yg tiada sempadan ini.so xperlulah marah-marah kalo melihat gambr yang ade dimane2 blog dilihat diblog2 lain..kerane memanjang-manjang kan ilmu itu kan satu perkare yg baek bukan?..to those yg view blog aku dan terlihat gambar yg dikenali disini...thousand credits i give it to u guys!!heh=)..peace!!




mee maggi perise rambut brown.
terhangat dipasaran!
terhinggin la plak aku nak jamah kan?


what did u see?
tolong kecilkan bukaan mata anda.
seolah-olah anda pnye mate sepet ataupun tutup 95% mate anda.
lihat apekah ia?

cute bukan cup cake ni?
cantik.lawa.xsanggup nak makaan.
omg.omg.omg.omg!!!

the most slimest women in this world.
lawa ke?
ni kalo kene langgar basikal atok aku ni..mmg terbelah due la jawabnye

jessica alba pnh belakun kat sarawak.
tp time ni die x popular lagi.
apentah name cte 2.
'tp' byk part sensored okay..
btol ke ayat "tp'..atau patot tukar ayat aku jd mcm ni-->>"wah!!" byk part sensored okay!!..ngee
sile perhatikan gambar diatas dgn dibawah.
mirip bukan?
atao mmg kebetulan.
atao aku adalah fazura.
hek!

pemandu yg menakutkan!!

No comments: