Wednesday, November 4, 2009

fobia.

tibe-tibe tnpe diperasan...
aku sgt takot ntok present kat depan...

sgt giler takot.
present sgt byk giler final yr.
gelabah giler xtao nk sebut ape...gagap kot!
dressing xtao giler nak pakai ape.
semue buatkan aku jd giler....dan mmg penyakit ini dikenali sbgai fobia oleh dukun2 terkenal !..

tetibe aku bertkr kpd seorg yg x mempuyai konfident level yg tinggi.
tetibe aku sgt menakutkan.
dan tetibe jgk aku takot nk berkomunikasi sprti biase..

ahhh..tetibe teringat lagu elite"fobia"


fobia yg melanda...menikam..nikam jiwa..
selemah ku lemah ....
daku berserah....

tetibe aku nyanyi sorang2 dgn penuh perasaaan seperti cheetah girl siap beraksi di tv2...erkk?.
aku blank~!!


eh jap....ape name tajuk entry ni?..ok, fobia!..maafkan sye jike sudah meleret2 seperti gaun perkahwinan anak donal trump iaitu ivanka..yg mmg meleret2 seprti mengelap lantai...
oh ok!mengarot lg....

campuran dr kefobian dan kengarutan itu..sye sudah mnjd tidak stabil.
saye ingin membele kure-kure...myb jiwe sye akan tenang..


ahh.....sudah!!!..diammm!!..kate2 batin menjerit sudah la kau hawe.
kau fobia dan stress.!
pergilah berehat dan ambil la cuti seberape mao yg ko nak...bole ke?..erkk.

ko nk tao sbb ape xbley?...sbb bapak aku xde share 0.001% pon dlm uni ni..hatta bapak aku bukan dr kalangan yg dikenali apetah lg disegani...sape aku nk amik cuti panjang2 ikot suke ati bapak aku?...ahh...aku stilll disini..

dan still disini....


mengire waktu bile mau present.

ah aku fobia.

sekian.


aku still fobia.





1 comment:

NORFARAH NADIA said...

oit hawa zulaikha!
lagu elite tu tajuk trauma la!
bukan fobia!

wah kau leha, ketaq sangat ke sampai tertukar2 ni. hahaha