Wednesday, November 11, 2009

jgn begitu...kwn!!!!..erk.??...kwn ke?..

jgn jd kwn yg mementingkan diri sendiri!..check!
jgn jd kwn yg x endah dgn perasaan or laen!..check!
jgn jd kwn yg rase diri sorang je terpaling hebat pandai sekali!..check!
jgn jd kwn yg selalu cakap sedap ikot mulut je!..check!
jgn jd kwn yg suke nyusahkan kehidupan kwn lain!..check!
jgn jd kwn yg terpaling mendabik dade selalu!..check!
jgn jd kwn yg suke rase ko pnye ckp sorang je btol!..check!
jgn jd kwn yg berpure-pure baek dihadapan ..tp dibelakang?...huh!..check!
jgn jd kwn yg skema dan x punyai life!..check!
jgn jd kwn yg pretend like nothing happend between us!!..check!
jgn jd kwn yg utame kan diri sendiri dlm segale hal!..check!
jgn jd kwn yg teruk!..paling check sekali!
jgn jd kwn yg betul2 bercakap benar..bukan aku x suke..tp fake semate!!!!WTF!!!...checkk!!

aku da check da ...smue ni ade kat kau!!!


ade kwn bley jd kwn sampai mati.
ade kwn bley jd musuh sampai mati.

ade kwn susah senang sampai mati .
ade kwn susah sendiri je.senang kat die sorang je xpe...kau yg kalut pk cam ni!!WTF!!


kau bukan kawan la bai kalo smue yg aku sebut ade kat kau!!!
kau dan kau mengkulikan aku...pedih bai!!
kau dan kau sgt menyakitkan ati aku!!
kau dan kau rase kau sorang je ade ego...WTF bai!!
kau dan kau tak kisah kan aku??...aku x sedih sgt..tp kau mmg pathetic gilerrr!!

kau dgr x carutan aku ni??..kau x dgr bai!!!..kalau kau dgr kau hangin bai!!
tp kalau kau hangin ade aku kisah ??....p mampuss sane!!!

kau dgn kau mmg da bg aku migrain bai!
sile lah say thanks for once!!..no bai!!..kau bukan begitu...
sile lah rendahkan ego kau !....no bai!!..kau mmg yg paling ego sekali....jatoh maruah kalau bertegur dulu!-->so aku BERtepuk tgn aku ini untuk itu!!..
sile lah jgn lihat pade keegoan sendiri...!!
sile lah jgn melihat pade sudut pandangan longkang kau tu bai!
sile lah berpijak pade bumi yg nyate !

sile lah ...sile lah belajar ape erti kawan ...!!!

kau dan kau ...aku tau kau dan kau pasti akan membace ini pade suatu ari nati.
biar..biar mase itu kau dan kau tau byk hati kawan -kawan laen yang kau dan kau sakiti..
setelah ape yg aku lalui..susah aku nk panggil kau dan kau kawan aku lg...!
SO GET LOSTTT!!!!

1 comment:

siLLy uNder tHe sky said...

ad00iiii.....
ak kah baii??hahaha
tb2 cm sipi terase..kahkah
lek awe...co0l2