Tuesday, September 7, 2010

3 bulan tanpe berita.

masih bukan tandingan kak nita serawak.

satu sejarah tercipte.dimane aku sudah lame tidak menulis disini.
menulis tentang kehidupan yang aku lalui.
terlupe mungkin untuk bercerite..mungkin sibuk barangkali.

ALASAN!!!...

hye my dear friends.lame sudah tiade kabar berita dari belog monyet ini.harini saye ingin bercerita kisah 3 bulan lalu.
dengan harapan saye dpt menyertakan sekali tarikh/tempat kejadian/ dan juge mereka yang terlibat.

kembali kepade tujuan asal belog ini adelah sebagai pengikat kasih di antare rakan yang sekarang ini sudah jauh dimate tetapi sentiase dekat dihati.love yo!

satu yang selalu aku ingtkn kpd diri aku tentang kewujudan belog ini .. agar di hari tue jike berkesempatan aku akan melihat kembali perjalan hidup yang pernah aku lalui.mesti seronok kembali ke zaman mude..!!..wiwiwitt (smbil mengulungkan lidah mencube membuat swit gaye memanggil mamak di mapley)

kebaikkan lain..dizaman tue ku nanti aku tidak perlu berceritekan perihal kehidupan ku kepade cucu-cucu dan cicit-cicit ku...aku hanye perlu berkate ' u guys if nak tahu cite pasal nenek just search je nenek pnye belog ~monkey.see.monkey.do~..kat situ u guys bley tahu cerite nenek dari mude smpi tue ..smpi ' how i met your father/grandpa?...TAPI AWAS!!! jgn tag nenek suruh buat kuiz ke ape..nati ku kuis2 muke kau tuh!!!....haha...

kelas bukan mempunyai nenek sebegitu!!...tak perlu lagi berulang cerite bnde yng same kpd 80 org cucu..bosan kali!...


No comments: