Wednesday, September 8, 2010

update ketiga : graduan sudah!

date : 8 august 2010 ( time ni saye sudah bekerje selame seminggu)
venue: dectar ukm
motif : mengambil certificate beramai-ramai...yeay!

ini adelah hari graduan pertame dlm hidup aku.
seperti biase aku akan sentiase lewat ntok sebarang acare.bosan sudah dilabel sebagai si lambat!
hari yang penuh bermakne mcm ni pun aku stil lambat lagi.ape kejadahnye kan?

tak bertamadun!!marah kepade diri sendiri.

aku rase kwn2 lain da nak masuk dewan aku baru sampai dectar dan terus berlari pecut sehingge adik2 kawad pun tercenggang melihat si kalut berlari seprti tak cukup tanah.
sungguh penat .perasaan vogue yang dipraktis hampir 2 minggu hilang ntah kemane.
sudah tidak keruan jadinye.

sempat sampai juge akhirnye di dectar sebelum acare bermule.yeayy!tepuk tangan....=)

masuk ke dewan...
perasaan terharu dan tak percaye sebnrnye dpt tamatkan blaja.
syukur!.

duduk disebelah tqa , dan izati.
update cite tak henggat..ntah ape yg dibicarekan tapi bibir tidak lekang menyimpul senyum , gelak tawe mengiringi majlis diselang seli dgn petikan gambar yg tidak berflash!..ntah ape kene dgn kamera pade ari itu..rase suweii semacam !


di saat name dipanggil.
hawa zulaikha bt, adil
hati berbunge.wahh!!!....aku sudah berjaje!...(propa sgt!!).hikhik

seterusnye...biarla gamba yg menceritekan detik indah itu..


papan tande masuk ke ukm. dipintu gerbang.

yang mulia.
mengambil tempat..
cari aku dimane?


senyum ..dan senyum lagi!
pemangkin saye!
bunge
my sis ..





thanks for all your supports .
kerane 'DIA' dan anda saye disini.

No comments: