Tuesday, May 4, 2010

buruk perangai..


ok aku da lame x update.
aku bz giler dgn thesis.exam.assmgnt.projek and bla bla bla ..

ni aku tgh update ni makne nye aku tgh rajin
tp aku rajin time yg xsesuai.
skng ni tgh waktu mgrb...try cek jam kul 7.49mlm(now)
try cek diri sendiri...(oh masih ......tak solat mgrb lg!).
mmg setan segabak kat hati ni!!..


short update
_______________

saye tgh demam.
xselere mkn.
exam road jumaat ni x study lg.
sbb saye x de energy + tak brave enough nk bukak buku.
saye lebih selese tgk adamaya dari siri 1 hingge 16 secare berulang-ulang.
selain itu, winamp di laptop ni pon da bley la muntah kuning ..sebab da masuk 3 ari putar lagu same dakmie( ost adamaya)...ok serious aku da demam sgt ni!!
ape lg ek?
oh ok ..1st paper aku buat mcm taik.(aku perlukan mase kecederaan kot?)..too bad!
bile demam mkn ubat ngntok tdo.buku kelaut....yesss!!



ok now aku nk kamu semue yg bace post ni sile la same2 mengaminkan doa ini...heh~!.=p

'adam husband maya..giler kewl+kacak+soft spoken+baik hati dan kaye(bkn 1st prirority dlm memilih calon...lebih kpd bonus kot kalo dpt cm ni..heh!)...moge2 ade lagi insan bername lelaki sebegitu wujud dimuke bumi ini..dan berkesempatan aku nk kenal dgn die..hahaaha...'


ok yg hahahaha 2 x de dlm doa itu...itu lebih kpd sound effect.
ok..
skang mase yg sesuai nk amin kan...


AMIN.....;)

No comments: