Tuesday, May 4, 2010

semakin melarut

smkin lame smkin byk group kat fb
yg cm ^&^&*^(*&^%%$ je.

ade group
-tak ajak sial!!cam ni la kawan?
-kami suke makan ais selepas mkn
-kami sayang bf/gf kami
-kami bodo
-kami xcantik tapi kami seksi.
-pakwe aku adalah laki jiran kamu.
-adik saye yg berumur 3 tahun setengah horny giler.
-kau rase aku cantik tak?
-kami benci si polan dan si polan
-kami menentang pencabutan segala bulu di badan

ade group yg aku reke2saje..dan ade yg betol2 exist ok!!!

and the list going on and on..

what the hell?
what the hell?
what the hell?
what the hell?
what the hell?
what the hell?
what the hell?
what the hell?


cube berfikir..hiburan jenis apekah ini?
why so serious?
bukankah fb medium interaksi antara kamu dan kwn2 kamu yg kamu kenali sejak 1 pintar lg?
bukankah fb medium anda yg bercouple nk buat folder *my baby/me with my hubby/my bobo/my lulu/my kiki/my love (trying so hard tekan tande ni -->> (<3))
bukankah fb tempat post whats on your mind every sec/minit/hr/day/year?


ok2.anda sudah paham bukan?

tp mengape lagi ade account :anda mahu menjana pendapatan?rm50k sebulan..
*try klik sini*
untuk menmbhkn lagi kepercayaan si karun terhadap kekayaan nye..
make akan adelah gambar stok2 duit segunung dan si tuan-nye di mane2 tempat seprti

di kedai mamak

lakonan semate :anda mengeluarkan seikat duit rm50 sambil gambar dirakam oleh kwn anda.
dan dengan penuh yakin ...letak kt fb n tulis caption " dulu saye miskin.bodo plak 2.tapi skang duit saye da byk '...background ane kat belakang tnye nk order ape?tp kene hold dulu.sbb kwn anda tengah asyik captured aksi anda.

ok i get it!

now fb da jd medium si pembisnes mncari pelanggan.
ok aku da paham.
no comment lg.
tapi kenape perlu letak gamba yg annoying?
kamonn...anda mengundang bahaye ok.
silap2 ade org bley trace alamat korang dan rompak ke ragut ke?
x ke bahaye?


satu lg yg tengah jd trend skng ni.
ko post je coment : aku akan bunuh kauUUUUuuUUUUuuuu
(huruf besar kecik sbb nk bg imagin betape garangnye statement itu)

pas2 kau akan dikenali diseluruh malaysia.
dengan statement mcm tu je..serious!
dan ntok nk menambhkan populariti si pengkomen.
bloggers yg rancak di mlysia ni akan [print screen] statement ko. and then letak kat blog they all.pas2 trafic ke blog dorang pon akan meningkat dan setrsnya akan dpt menjana pendapatan *sile klik sini lagi kalau x nak kene sepak*
sah2 ko tambah popular lg!...*


ok ...dr pemerhatian aku sebagai student dan takuk pemikiran belum terbuke lagi seperti bill gates..
aku rase org malaysia mmg layak dpt adiah nobel sbb ;

1. rancak berfacebooking.
2. rancak berblogging.


dan aku salah sorang di antara nye.
bukti :

1. aku ade facebook.
2. aku ade blog.

dan ade ketikenye aku rancak melayannye.
heh~!!.



asal aku sycho2 ni..suke ati org lain la nk buat ape.
hidup die.
sepuk pale ko baru tau awe!

No comments: