Monday, May 17, 2010

lihat ape yang sudah terjadi.

kepale serabut.
lihat ape yg telah kau buat terhadap aku.
menanam kan perasaan curiga sentiase.

segale kelakuan kau jelik di mate aku.
kenape setiap kali bercakap harus bertelagah?
kenape harus membuat kan aku berase tidak selese bersame.

suke melihat aku tidak yakin dgn diri aku.
kau suke kan dgn care itu?
ape yang kau rase dgn berkelakuan begitu?

salah aku ke atas ape yang terjadi.
kenape setiap kali aku berdepan dgn kau aku harus menjadi orang lain
orang yang aku tidak kenali.

kenape aku sentiase berfikir yang bukan-bukan pasal kau.
kau suke mencelah dan membantah ape yang aku inginkan.
aku sudah tidak mengenali diri kamu .

dan juge aku sudah tidak kenal dgn pemilik name hawa zulaikha.
banyak perkare buruk dipikirkannye daripada perkara yang sebaliknye.
dulu aku seorang yang menyenangkan.

sekarang lihat pade diri sendiri?
mate dan hati sentiase tidak berhenti mengatekan ape kene dgn kite?
kau seolah membuang aku jauh.

jangan salahkan aku kalau aku bertindak menjauhkan diri.
sebab kadang kale diri ini terase dipergunekan.
susah kau datang.senang kau lari.

berbaloi kah aku memikirkan perkara yang tidak pasti?
berbaloi kah aku mempertaruhkan smue yang kita ade.
perkare baik yang dibuat bersame harus diigati dahulu dari terus menyalahkan kau.

ye aku perlu jadi seperti dulu.
seorang yang spontan.
riang.
dan tidak memikirkan perkare rumit yang tak tentu lagi terjadi.
jangan buat sampai aku tidak mengenali diri ini lagi.
itu adelah klimaksnye!
aku perlu jadi diri aku semula.
kau tidak berhak menyemakkan kepale aku dgn smue permainan kau ini.

kau menang.silelah bersorak!!!.

aku amat yakin ..aku akan mencari jalan untuk mengenali diri aku semula.
silelah berjage2.

dont wake the lion!!!


No comments: