Tuesday, April 6, 2010

abis semue nye menjadi merah!

aku giler hot ok.
sile jgn tegur.


bodo pnye baju..baju mane yg luntur ni weh?
bodo!..bodo!..bodo!

sbb kau sorang je smue baju dan jeans aku yg lain bertkr kaler mnjd merah!
bodo kau!
kau kalau nk buat hal...buat la mase kecik2 dlu..ni da besar2 menyusahkan org!..ptuihhh!

(org marah die .....die lg buat dekk je!..bg wa panassssssSSSSSSS jek! )

padehal hati si mangse ni sudah luluh dan berkecai tatkale melihat fav. jeans yg paling.selalu di pakainya telah bertukar warne.
da name pon fav.mmg selalu pakai la kan tatkala pergi ke kuliah, bershoping bersame teman , berkaroke, dan juga ber site visit!!

all in one!

padehal kalau nk diikutkn 'ia-nya' adlh jenis jeans termurah yg ade dlm simpanan aku.
padehal xde pon jean mahal2 tahap dewa kat almari aku 2.hakhakhak

this week aku : akan memakai pakaian yg bercompang camping itu selame seminggu sebagai tanda memperingati pemergiannye..so kalau u'all ternmpk orang sakai pakai from head to toe penuh dgn compangan kaler merah .sile jgn tegur .kalau tegur gak!..aku kapak-kapak-kan muke lu!

the true legend.
goodnye~!...i'll be missing u guys..hug..hug..hug ..kiss...kisss =^=..huwaaaaaaa~~~


*ni smue salah aku sbb main sumbat je smue baju dlm 1 mesin
-ha padan la dgn muke aku kan?!!-

ini merupekan pengajaran yg tak ternilai.
org kate belajar dr pengalaman---mmg paling tepat sekali-lah bunyik nye!!!"


red devil !!!!!!
dammit!!

No comments: