Friday, September 12, 2008

::akujatuh ditimpa tangge yang jatuh::


whats the problem??...did my car hit other car??..no..no...my car justt""hit me baby one more time..eyhh..eyh....~""bang..bang.....ha...kete baru aku yg lame ni buat hal..bley plak mati kat tepi jalan ....


cite nye cm ni..pg isnin aku drive balik ukm ..kua dr umah kul 7 ..kul 8 aku ade class..so 40 minits dr umh ke bangi no hal la...coz i have this super power ferari machine inside my engine...so with ferari its not a huge problem..chill la ~~ni la lagak org berade memandu kete buatan itali yg mewah.(*,*)---segan berkate begini~~..hahaha....--sile type ::""ferari hawe"" di google...nescaye akan kua la gmbr kete aku--maaf!!aku x bley nk ltk gmbr kete aku kt cn..byk hati yg nk kne jage(ayt standard artis bile jadi bini ke2)....--stop melalut!--teruskan.....................


tao2 la kan ble da drive sensorang pd pg yg sunguh kemengantukkan ..aku syok pulun berbuah2 lagu dgn jiwangnye...tetibe time tekan minyak ...x laju plak ferari aku neh..salah gear ke???gear pd tempat yg selayaknye..then???ape???..hmmm....aku tros amik signal kiri lalu membelok dgn confident nye ke tepi..."ketepi ketepi gergasi sudah kembali--lagu 4u2c zmn aku sekola dulu{belegar dlm pale hotak aku neh}............



aku call mak aku cpt2!!cuak....sebek dpn kete aku pon ade jazz rosak..kesian~~kete mahal pon rosak..x mcm kete aku mcm mmg mintak rosak je sane sini....hmmm~~~


then aku balik umh amik kete lain pakai p class...x sempat pon nk attend calss kul 8 ...so ptg 2 mak n kakak aku p pangil mechanic btol kan kete aku...bsoknye da siap....nk tao bape??rm600++..byk kan??so mak aku da gtao awl2 budget raye aku absolutely cut!!!!....huwaaaaaa....



gudbye giordano jeans that i dreams to have u~~..gudbye yellow guess handbeg~~gudbye~~spread my sad to u all...huaaaaa..perasan yg x tertanggung sedihnye!!


thanks bonda...u are so good to me=).....i love u


------------------------------------------------


tangge nape jatuh atas aku??



=(

No comments: