Monday, September 22, 2008

:::what is news if nobody care ??:::

skng mls nk tgk berita n bace paper..menyampah!!..baik aku lyn cte laen ..

ni sbb ..

buke2 tv/paper je bebalik cte psl....

-theresa kok dgn i.s.a yg x abis2 lg..dr psl mkn kat tmpt tahanan pon nk jd kes...`!blank aku..adat la 2..da name tmpt tahanan mstila bkn mcm syurge!!
-agenda2 anuar yg tidak diketahui
-kes bunuh sane sini yg kejam x terhingge kejamnye
-kes susu baby dr china beracun la
-bebalik ct dgn dato' k ..ko nk kawen bape byk pon ape aku kesah weiii!!suke ati kao..duit kao..kalo ko ct kne madu pon relax arr...
-pas2 perhimpunan sane sini psl nk bubar i.s.a...ape yg heran sgt dgn bende alah ni..sblom ni x de kes i.s.a. 2 x de sape yg heran!!msti ade agenda disebalik 2
-n usul undi x percaye pade pak lah...sape yg patot uruskan pkr or umno??..wei aku kesah ke??..serabot je semue ni...

bosan la wei...come on!!!!!buat la cte best2 sket bln pose n bakal menjelang raye neh

24/7 politik politik politik...!!!

malaysia soon to be like thailand...kuase rebot sane sini...rusuh sane sini...gadoh sane sini...

sape yg untung??...

org yg gado ka?..org yg ade kuasa ka?..atau org politik ka???

dan yg tentu2 rugi mestila org2 mude mcm aku coz da x ade ape yg nak dibanggekan psl sistem politik kat malaysia...politik yg x sebagus mase zmn wujudnye malaysia seperti 51 thn yg lepas...

what next??...

buku sejarah bdk2 sekolah akan tetap jd sejarah coz x de cite yg bagus ntok diupdate n publish kan ntok tatapan bdk2 skolah...cte yg wujud skang mcm yg aku mention b4 this??.hebat kah??

*fikirkan*

-dunno how to be a good malaysian-

No comments: