Sunday, October 5, 2008

~hari ini hari raye~

~~ni je gmbr yg aku sempat selamatkan...gmbr aku yg byk2 semue adam da delete...bapak gile benggang aku dgn adam!!siap kau adam balik dr umh opah kau aku sepuk pale ko nanti..mangkukk!!suke - suke delete gmbr aku...to adam: slamat la kau kalo ko sempat selamatkan diri kau~~

hangen!!

&

kangen!!

ketupat.lomang.rendang.....waduh~~!

selamat ari raye

**mlm raye ke -2 ::aku dgn cazen tgk midnite movie cite "kami" kt city square jb...ooo..ending sedih..abu mati..sob..sob**
**datin gabriella aisyah**

**old skool ..beraye dgn beskal**

**sesi fotosh[oo]T cover album raye...**


*raye pertame::sesi touch up sane sini*



*anak ikan tok wee mandi dlm kolam....emak ayam tok wee sakit sendi tulang..haha**

**akira san..bdk ni x tao ckp melayu...jepun baru paham...**

awe: hait...soliper jopun ka?

angah: hait..washing meshinto

akira :mashi..mashi...


**pertame kali raye solo....hahaha...anak-anak semue x balik raye ..sob..sob..makcek sodeh nak~!**

*mak panggil balik**


**keluarge zahara**
**madu itu manes..gedik itu jelek**

**casenz aku yg kunun-kunun ayu-ayuan*

** org tersayang..**

**posing bergedikkan**

No comments: