Monday, October 20, 2008

::penat da wei aku raye ni::

captured by: anybody
*kekenyangan dan kesenakkan perot*
*makan smbil berehat*
*shidan pehal kau?*
*gmbr ats permintaan*
*aku dgn ecah....green...green ..green grass*



*tgk bola time raye..suke ati..xde sape mrh*

*senggih bersamemu*
*me & kak nad*
*pompuan cantik*
*kenderaan berat sile ikot kiri..hihi*
*umh kak nad*



*yeayy....*
*senyum simpoh si anak dare*



sabtu /18.10.08/9.a.m


place:umh edy(sg,merap.bangi)
menu:nasi lemak smbal sotong+samosa
rate: 5 star

after 1 hour....


place:umh k.nad(bangi lame)
menu:mee hun sedap
rate : 5 star

1 hour later...

place : umh zuhayr(cheras-tho)
menu: pulut kuning+kari ayam sedp+mee rebus+mini cornetto
rate : 5 star


then...


place: umh ramzi(sg.long kajang-cheras)
menu: nasi dagang+kari ikan tongkol sedap(1st time aku mkn ni)+keuwtiaw goreng+ayam bbq+kuih sagu sedap+air orange sedap
rate:5 star


+1hr....


place : umh shidan(damansara utame)
menu: keuw tiaw kungfu sedap+panas+cukup rase
rate:5 star




+1.30(jem +ujan+nn...bla..bla...si afiq ronde2 bg pening padehal umh safar dpn mate..chit!)



place: umh safar(batu caves)..bkn dlm gue ye!!haha
menu:laksa sumatera..ade ke??...dorang kate sedapppp!
rate : 5 star..




then..2 hr spend kat jln jem ondway nk p wangse maju(my antie house)..sesat x jmpe jln..
b4 that p semyang jemaah kat masjid wangse melwati...alim sgt~!!!
x jmpe jln...coz aku x biase amik jln 2..selalu gune jln kucing n bulatan pahang..

then..decide...went back to bangi..

afiq house.





place: afiq house(bangi)
menu: sate+nasi lemak+mee rebus+lemang+nasi brianai+..n aku x mampu nk jenguk lagi da kat tray....mate da ngantok.but it was delicious!es..lemang!!

rate:5 star..





finally...drove back to college...penat+perot da nk meletop!!





totol=rm50(petrol)+rm12(tol)...mkn?..free...sgt berbaloi!!!!!

tgk jam--->11 o'clock

haiss~~~~

No comments: