Monday, October 13, 2008

:sepandai-pandai tupai melompat akhirnye jatoh ke tanah juge:

aku la tupai 2...
sepnjng aku hidup byk yg aku ckp merapu...
dan merapu aku tu kadang2 btol kadang2 x btol..
dgr kate lain nye aku kelentong la kwn2 aku...
mat rempit ckp:: "kencing kuat" la kau!!!..

adekah aku menipu untuk sesuatu yg baik atau tidak?..
n kenape aku menipu ?..
ntok ape??..
aku tao x de sape yg pnh ckp jujur-sejujur-jujurnye..
kite bukan malaikat..
n kite bukan nabi..
kite cume manusie !!m.a.n.u.s.i.e..

n sekali terjatuh..susah ntok bangun...
kenape manusie menipu??..
kenape aku menipu ??...
byk sbb nape aku menipu..
aku..aku...aku...nk org tao yg aku ni ok pade dasarnye..
aku x nk kwn2 aku tao sape aku yg sebnrnye..
sycho kan aku???....

menjadi jujur adalah jalan yang terbaik ntok jangke mase yg panjang..
menipu akan memakan diri sendiri(spt : yg tgh aku alami ini)..
walaupun pahit untuk ditelan mereke yg x menipu akan ckp sejujur-jujurnye-bagus sekali-..
x mcm aku..
demi satu"kebanggaan" yg sekejap je aku rase...aku sanggup menipu ...

lame kelamaan akan menjadi habit..
aku rase patot aku berhenti setakat ini je...
supaye hati-hati yang aku tipu tidak akan sakit lg..
dan hati aku juge!!-x akan sakit-...n pening pale mcm mane nk handle penipuan aku..

arini...
ape yg aku mimpi berlaku..
2 mimpi buruk yang same berlaku dlm sekelip mate..
patot la malam td aku x bley tdo..
coz aku tao rahsia aku akan terbongkar..
aku x slhkan mereke..
aku slhkan diri aku..
aku yg slh kerane tak ckp jujur pd mule-mule lg ..

inilah dinamakan tupai..
i've learnt my mistake very well..
mulai sekarang mase ntok aku bercakap benar untuk setiap bnde..
even ntok bnde kecil pon ..

to ; h , p, z. d, a, a, a, b,e,z,t,i,k.i,e,a,.++++++.n to all of u yg aku pnh kelentong..

im really2 soryy..

i want to be a new man ..
with no more lies..

people made mistake..
what can i say is "mistake is the best way to teach people how to act correctly"


now i have learnt that!

No comments: