Monday, October 20, 2008

::hari itu air x ade::

*si cantik bersame si siamang...ape itu siamang??-->go to goggle--->search-->type "siamang"*


*jiran tolong menolong rakyat harmoni*...btol ka aku ckp neh?

*aku bersame baldi merah mak aku*


*baldi merah mak aku menjadi perhatian pade malam itu*



selame 3 ari x de air..dr kamis smpi ptg ahad..



aku da la balik dgn bwk"habuan" a.k.a. baju kotor yg 2 minggu pnye x basuh..



bwk balik umh dgn confidentnye!!!!..

smpi je umh ..kua kan laundry beg dr kete mak aku ckp" nak basuh apenye ..air x de!"..



aku :"hurMMMMMMMMMMMMMMMmmmmmm"-mengeluh 18 harkat!



then aku pon lantak kau la baju!!--confident dlm hati-baju aku byk-- sebln x abis pakai-



--so problem is settle even baju x basuh--...so what???..nk kate aku pengotor?busuk??...like i care!!!mampus sane!!



then...mlm 2....lori tangki air dtg..bertempiaran org keliling lari lintang pukang berebut tadah air--mengalah kan tadah emas...yg x bley blah india dpn umh aku bukan main concure batang paip lori 2....gile ape??...leking..leking...x ley nk marah da ..mmg mcm 2 da korang ..x ley nk buat ape lahh...

tp bapak arr!!terase mcm org susah sgt!amik air kat lori...mcm org susah+miskin+pape kedane+no money+no everythingS..uwa..uwa..mcm ni ke rase ble jd miskin??...ohh!begini rasanya!!

tp 3 ari je..sebek x lame sgt..

yg penting--ape pon terjadi aku still wangi + bergaye + canthek--....so x puas ati???-blah kau sane-!

No comments: