Thursday, March 19, 2009

[melake dgn isi-isinye]









wah!lihatla betape berisinye aku skarang ni....huwaaaaaaaa...
senang ati sgt ke ?
senang lenang-lah sgt kan!

mase aku p kenduri si-mera-mera 2..

org2 sekeliling aku bg komen yg x bape nk membine sgt-lah-kan!:

check it out!!


nenek aku:" uiii!!bulatnye sekarang ni..ni lum keje lg ni..lum kawin lg ni..n bla..bla..bla"

mak long :"mmg SIHAT!"

cik ani:" we, tambah lg nasi we..makan..makan!!"---pdehal ramai lg org kat situ...aku gak die ajak suh tambah nasi !!

cik da: " haissss....tgk 2..perut die 2...2 kalo x jage 2 ..nati..bla..bla..n bla...bla.."

kak la: " weii, gemokk!!makan je kau!!!"

adam end edy: "antie we mok..antie we mok..antie mok"...siap bernyanyi dgn senang ati lg tnpe memikirkan ketelukaan ati ini.patut kah?

kak ety: " we. aku da kurus kan dari ko?"-dlm family aku , kak ety la yg agak berisi sekali..

abg wan : "la, bulatnye muke"

aida : " weh pungkok die da besar kan?"..sambil berkutukan dgn ain tentang aku...-!ceit!!taik!!

adik aku : " ala....baju2 ko yg best2 2 ko bg je kat aku..ko bukan muat pon!".--pundek je kan ayat?!!

**************

semue amik kesempatan terhadap kegemukkan aku sekarang ni..

xpe2!!!
aku pasti..ade satu mase nati aku akan kurus semule seperti dulu kale..

dimane...
kak ety , kak la , dan adik sebelum ni ....dengki dgn kekurusan n kecurvyan aku..
- ye!dorang penah jeles-okayyyy!!...
hahaha


***************

tapi persoalan nye...

BILE?

***********

tapi , yang pasti..

bukan semue soalan ade jawapan ....huhu


**********

so...

"tunggulah kau org semue!!"

hahahhaa

No comments: