Tuesday, April 21, 2009

hupdate


si sal mungge..

hi..hi u ollzzz~~..anda sihat?.sye sihat2 belake disini.cume kadang2 tekak 2 kering ala2 tayar kerete botak.kadang2 2 saye selseme dan idung sye seperti paip yang tidak ditutup rapat setelah digunekan.kadang2 jgk sye rase pening seperti baru je diberitahu doktor sakit puan yg usie kandungan baru mencecah 2 minggu.oh`!!!!ekin sgt!!!!!hahhaa..

iye!!sudah lame sye x merepek meraban dicn..sehinggekan teman2 yg bisa melewati blog ini kehampaan kerana tiade hupdate terkini-sory ye-..sy amat sibuk dgn kehidupan terkini. yg dulu saye rasekan amat seronok tatkale melangkah kealam pekerjaan--kirenye internship ni pre-work la kan. mengene kan sut dan kemeje yg ala2 coperate look itu , stilleto yg seksi seperti stripes, bimbit briefcase ke office smbil memandu sebuah kereta mewah dan melangkah bangge menuju ke partition office ko dimane ko layak mendapat sebuah bilik persis big boss ko dgn lagak sebegitu.ahhh!!itu hanye imaginasi aku je!!...

hakikat alam pekerjaan yg mencakupi waktu dr kul 8.30-5.30 adelah sesuatu yg bukan aku inginkan pade zahirnye.ape sebenarnye yg aku mahukan ?-entah!-

minggu pertame kerje:

roughly aku rase susah nk buat kwn kat cn.entah!xtahu kenape.mulut aku dlu yg laju bercakap ni.makin pendiam nampaknye.sepatah tnye sepatah aku jwb.myb aku telah pon dicop sombong!siape tahu kan?aku buknnye ape.bukan nye aku cover2 ke ape.cume aku xtahu nk borak ape dgn kwn2 sekantur sbb perbezaan fasa umur kot.bley kate aku kot yg paling ijau kat cn n yg paling teramat blank seperti kere masuk utan ..huhu..iye.emang benar kok!aku kaku apebila berborak.selalu terlintas dikepale..nk ckp ape ek?nk join ke dorang borak?nk join lunch ke?...n aku end up.dgn duduk diam2 di meje aku n kadang2 bersuare, n paling pilu lunch sorang2..hahaha...tp da masuk minggu ke 2 aku da x rase sangt dah..idop arus diteroskan walaupun teramat ganjil bg aku life sebegini..life yg sgt berbeze dgn student life.

at one point.aku berkate pd diri sendiri..smue org menjalani 'proses" yg same n aku percaye smue org yg bekerja penah merasai perasaan kalut sebegini.aku perlu blaja menerima perubahan barula idop aku akan ade perubahan.benar ngak?..

wekend minggu pertame:

aku bertige bersame dewi n azhan melepak menghabiskan mase di klcc dr ptg smpi ke mlm.sunggoh penat rupenye melepak2 tnpe melakukan sebarang xtvt.makan minum2 lepak2 jalan2 borak2 .itu saje yg kami lakukan pd ari ahad kami.

hasil dr window shopping itu.aku telah teraim sehelai jeans by mark n spencer .n perfume anna sui colour purple.bile elaun nak masuk ni?heh!

setakat ni dlu.aku nk off da ni.nk g cari keje ape yg bley aku buat kat opis.dios!!



**life must goes on **

No comments: