Saturday, April 25, 2009

TGI-thank god its friday=p

membetulkan bid tender compy yg kesemuanye ade 5 volume yg bapak tebal2 belake.
kami ke hq developer kat dpn klcc..which is yg korang mesti tahu kat situ bapak jem gile.kat opsital gile pon x jem sebegitu.ceit!!
aku g dgn kak hana dlm kul 9 after aku breakfast 3 ketul kueh mak cik tepi jalan yg amat enak sekali .pehh!!kuih bom sambal die smpi skng aku terase-rase keenakkanye..wahh!...

mulekan ari anda dgn kuih bom sambal makcik...
1 now 1 now bom sambal!!huhu..xphm?abaikan..


sbek kali ni kak hana drive..save minyak aku ..!!....=p

bertemu dgn pihak developer adlh stage yg amat rumit sekali ..coz dorang nk go trough details every page contract yg semue sekali ade 5 volume..mmg tensen....even line bodo xade pon die conteng kertas kami. manghangkuk!!.

kat sane kami jmpe 3 important person from ecedr yg mmg baek2 belake tp sgt serius.kalo tgk muke aku ..selekeh slebet je...hahaha...tee lady compny lg cun...wa ckp luu..mak cik 2 buat air mmg sedap arr!!mmg tip top-lah !!=p

after da cek volume 4 ..kami lunch kat mamak stall bwh..ingt abis awl ley lepak kat klcc..tp smpi ke ptg x abis...kak hana bnje aku mkn ....hahaha....happpy..=)



condo depan ni bukan ntok dijual tp untuk disewe sahaje...
peh !!kepale hotak boss die mmg pk nk untung jek.

selalu aku gayat..
tp kali ni ..x pulak ...aku sudah bertukar menjadi berani ke?


klcc...myb next week meeting di floor 69 and 59.
kak hana kate myb aku kne p sendiri..peh!!lg mncabar...1 hape pon x tahu ..ni weekend kne stdy contract ....berasap pale aku ..big boss pon da migrain..lg la aku kan?hanye sekadar lalat ditepi2 taek.heh`!

begini kah hidop?...baru aku mengerti susahnye bekerje mencari duit menyare anak tekak.

No comments: