Tuesday, June 8, 2010

bosan !


apekah bende yg boleh dibuat tanpe mengeluarkan duit?memandangkan aku tgh pokai tahap cipan xde purse aku perlukan sesuatu hiburan atau aktiviti yang berfaedah untuk menjamin kemandirian spesies aku...ok agak annoy ayat sebegini.. tp ape yg aku boleh buat sknag ni kwn-kwn??..duit adalah satu isu besar.bile xde duit make secare otamatiknye tiade la hiburan..so ...xde duit make xde movie.xde karok.xde food yg best2.make xdelah baju baru seluar baru kan?..make status nya aku muflis la jiwenye skang!!!..aduyaii....dulu gebang cite duit tak penting..yg penting ati senang..hahaa...tp tak pe lah ..akan diusehakan!!! ....untuk mencari aktiviti free buknye mudah ye kwn2..kite perlu dibekalkan dgn otak yg cergas dan kreatif ye~...ok untuk dptkn otak creatif kene tdo yg cukup (oh!bab tu mmg da lulus dgn gred a+ lg!)....blaja masak?bosan siot!(yg ni pun aku da bley kate master...setakat nasi dagang..nasi kerabu...alahhhaiii....seblah mate pon bley beli la wei...mak metue skng pon makan kat luar..apetah lg aku kan?)...jage budak dgn lain istilahnye babysit
(alamakkk weii..wa da khatam la wei...setakat cebuk berak cincai-cincai apedehal?...kan?..kje snng je tu kot?..)..kire skang ni aku da berada di dalam kategori pembantu rumah pilihan gred A+ lah!.syabas!..ni ckp ni siap dabik dada lg ni..peh megah siottttt~...hahaha..


pe aku nk buat wei?....aduiii~
xplan la aktiviti2 musim cuti ni..
cuti secare tibe-tibe mcm ni buat otak aku jem!!
selalu aku curi2 cuti..skng x yah curi die bg je ko bape lame kau nak?raselah kau.padan muke.

No comments: