Wednesday, June 2, 2010

perempuan lebih bersedih drpd lelaki.

perempuan hati halus.
aku perempuan.
hati aku halus.
kenape mudah sgt ntok bersedih?
senipis kulit benang ke hati aku ni?

aku berhak ntok rase sedih hari ni.
make aku instiharkan hari broken heart pade hari ini.
muktamad!

aku bukan badut yg suke menghiburkan hati org2 di sekitar aku.
sape yg akan ceriekan ati aku kalau aku sedang bersedih?


aku sedih.
bertambah sedih dgr lagu richard marc- right here waiting for u.
kenape dgr je lagu aku sedih?
aku tunggu siape sebenarnye ni?



jiwe berkecamuk.
jgn biar aku mengamuk.


hati pulih la kau cepat.
nati boleh kite bersiar-siar dgn senyuman.

3 comments:

~mushai~ said...

awe..aku pon sedang bersedih..huhu..
memang ari brokn haert la today.

Anonymous said...
This comment has been removed by a blog administrator.
H for Hawa zulaikHa said...

ANY BEB!..AKU PUN nak TAIP HURUF BESAR GAK..HAHAHAHHAHA..

ok beb!...t kite set time nk meet up..aku pon da lame x jmpe ko..since aku da dlm fasa "kontang -kanting dgn kehidupan " ..baik kite njoy and layan movie smpi mate lebam..!!!...hehe...

please carikan aku seorang hero remaje.ok .aku serius.please take noted!...hahahahahhahaha ;)...cute tak aku pnye gertakan ni?..*cm comel sbt gertakan kan"...ok da~