Wednesday, June 16, 2010

eh kau ingat senang ke?

kasut sape ni tetinggal kat blog aku.anybody?


hello beb! aku baru pulang,pulang dr johor. balik ke kampung kerane urusan bisnes lembu gua.tak caye?jgn tanye lagi.enough. sungguh tidak seronok balik ke kampung tanpe org2 tue seprti nenek atau atuk untuk disalami. sunyi yang terperi melihat rumah agam yg tidak berseri. umah agam ok?..aku tak memain bab2 tunjuk harta kekayaan ok.hahahaa...(opps!disambar petir nanti.maaf.)..sungguh tak profesional kalau tidak berharte mengaku menjadi si kaye!

balik ke kampung mengadekan kenduri kendare yg dimane kaki tangan menguruskan kenduri adalah di tahap kritikal.ade makcik yg tao duduk saje dihadapan ruang tamu membace paper lagak seperti hilary clinton.ade makcik yg kejap2 keluar masuk dapur menanye itu dan ini kondem sane dan sini pastu blah.bikin pasan line gua. ade makcik yang rajin membuat itu dan ini.make terlihat lah kesian di riak wajahnye. make datang la penyelamat suasana . 'aku'. terima kasih hawa kerane masak itu dan ini.

dan soalan lazim bagi semue lepasan ijazah muda (ayat nk penuh)..dah keje?da abis blaja kan? ok.fine! aku penat nak jawab. aku da apply 2 3 tmppt.aku da doa .aku tak jemu mencube. tunggu rezeki dari tuhan saje. bile?.itu yg saye tidak pasti. same-same lah kite berdoa . bumi tuhan luas.sedangkan cacing bawah batu pun hidup puluhan zaman.maka bersabar la wahai sekelian umat... make dgn keadaan yg tidak bekerja dan baru 2 minggu habis blaja make adelah berhak lah aku ini untuk menikmati saat-saat cuti ini yang selalu diidamkan . perancangan cuti tidak la hebat mane memandang kan duit 1 USD pon tadak..so setakat ni aku hanye duduk dan berbaring sambil mendapat layanan 6 bintang persis hotel di dubai... so sape yg tanye aku tgh wat ape? aku akan jawab : sedang mndpt layanan 6 bintang di rumah!hambik kau.

oh dulu aku pernah cite aku dpt projek nk buat wedding kwn kak la. alhamdulillah..rezeki tuhan tu banyak dan datang dalam pelbagai pakaj kan?.syukur. so now aku tgh proceed dgn projek tuh sementare free tak keja lagi kan. kalau jadi myb masjlis tu 10/10/10 kul 10 pg gak..wah!gitu . so b4 buat projek kene ade penaje.budget and finaly design. kat kepale ni da ade 2 3 design tp tak begitu pasti kak yana tu nak ke tak nak. tak pe..yg penting i serve the best for u . u nak reject design i bekali-kali pon i x kisah, i jenis org yang tabah (ok .tak takot petir ke hawe?.riak ni..uppss!) mmg mengisi mase lapang betul lah keje-keje ni. plus i minat gak buat bnde2 weding ni. so harap projek kali ni menjadi and manetao rezeki i dkt bidang ni kan?hehe...

beb! i suke la dgr lagu mizz nina byk kali.enery gitu.

No comments: