Saturday, June 19, 2010

dont follow me im lost too



inilah yg dikatekan target mengena!


beb..arini aku bgn lambat gak..sprti biase tepat kul 12 tak pun kul 1 ptg mesti aku bgn!..apekah yg terjadi kepada jam biologi aku?..siapekah yg tak bertanggunjwb set alarm aku kul 1? sungguh tak bertamadun betol org itu!..mane ade anak dare lawa cantik slim gebu bgn kul 1 weh?..sedangkn rozita che wan pon bgn kul 6 pg..apetah lg aku..tp syg cik wan dalam kategori 'j'...so ape kisah si cik wan ni dgn jam biologi aku?..itu sekadar perumpaan yg tak de kene mengena aku rase.ok.

cerite diteruskan.

malam semalam buat pertame kali nye after 4 tahun berlalu aku stalker sorang mamat ni.ntah ape kene aku nak stalker die pon aku x tao.bukan best pon!..stalker abon lg best kot!..tp ati memberontak nak gak bukak laman peribadi die!..adoii..sungguh x fbi btol la kelakuan aku ni..sah2 kat laman sesawang frensista *bukan name sebenar laman itu* mmg bley trace sape yg tgk die pnye laman (laman ok aku gune)..disbbkan berani buat berani la tanggung make aku pon buat blerghhh ayam je bukak page die!....

ape yg aku jumpe?

jeng..jeng..jeng...jeng.....

ape kate kalau aku stop kat sini je cite tuh?..korang rase korang nak bakar tak tayar porshe aku?

kakakaakak..

ok ..aku stalker pnye stalker..aku dpt la tgk gamba die..hahahaha..da kurus sioott!unbeliavble!!..tapi aku caye gak..si polan da kurus..hahahaha..tahniah la bai!..pastu sempat la aku tgk bekas peningglan msg2 lame aku..pehh!..bley tahan gak msg2 aku yg zaman purbe tu..kemain gedikk!...aduss! termalu sendiiri di situ =,< ..kalau bley delete aku delete je kot!...tp takot jejak aku meninggalkan kesan so aku pon x buat la kan...haha..kate fbi kan?detectiv crotio kan?kewl kan?hebat kan?


so cite die itu je..tapi kenape arini aku bgn dari tidur dgn keadaan yg 1001 soalan dlm kepale aku?..mmg besar betul tande tanye seperti ini * ??????????* ade dlm kepale hotak aku..


ape yg aku fikir?..hahahaa...tapi berbalik kpd ketentuan tuhan.ade hikmah di atas ape yg terjadi..myb bukan sekarang..myb bukan 2 ,3 tahun dr sekarang...myb 10 tahun akan dtg ..sape tahu kan?..ok aku nak stop cite yg bosan ini.



mungkin aku terkapai-kapai buat mase ini...mencari arah tuju kehidupan aku...


**************************

JANGAN nak berdrama lagi ok!

CUT!...CUT!!!

bukan cut tari ok!...sape ade video ariel ?..angkat tgn!..hahahaa

1 comment:

Anna said...

Hahahahhaha. Dah kene sampuk dah ko nie. LOL!

Pecah rekod siot~~
Kene tulis dlm diari ni