Wednesday, March 10, 2010

akan ku sepak kau !!



mulekan dgn makian!!
ah aku tak peduli !!
nak mencarut gak!!

babi!!!

tangan terase ringan je nak menghayun =,=
kat muke mangkuk tingkat kau 2!!
sekali lagi kau bagi aku hangin!!
aku tak teragak-agak nak potong kaki and tangan kau!
-->serius!aku la most wanted CSI,FBI,TGI....??..ahh tetibe lapar teringat steak die =^=
hey !!!!!sile fokus ye pada nada marah tadi 2!!..jgn pk makan lak !
kang kau yg aku sepak hawe!!

Celake !!!

kan aku da kate jangan cari pasal dgn aku
sekarang baru nak percaye aku ni kejam..
dah 80 kali kot aku cakap aku mmg kejam giler especialy dekat org2 yg kejam mcm kau!

dah pergi kau sane!
malas aku nak tengok muke kau.





.
.
.
setiap kali aku bgtao kauorg aku ni garang dan kejam xde sape percaye?

kenape?...kenape?..kenape?.!!..(imagin mcm die bergeme sikit..wah 3d sgt u!!)

sile la jgn terpedaye dengan perwatakkan aku yg lemah lembut dan gemalai ini..;-)..erkk..excuse me?..nak g ladies jap ....*blushing*
silelah melihat saye dgn mate hati ..bkn dgn kepala lutut la kan~


mode : tengah mengasah parang bagi tajam!!!!!!..
(muke kejam nie..siap tampal plaster bentuk pangkah lagi kat muke weh!!)..jgn main2!

No comments: