Wednesday, March 24, 2010

sibuk

burung....khabarkan padaku berita gembira .....

hola,

yes!!sungguh sibuk dikale hujung2 sem ni.
bagaikan kentut di ujung2 bontot yg cube ditahan2 tapi tidak berjaye..
akhirnye....terkeluar jugak bunyi yg beralun dan bergelombang..
sungguh sibuk hinggekan makan pon mahu org suapkan!!-->*tipu saje*

design???...
arghhhhhhHHHHHH.
seram sejuk kaki dan gigi bile memikirkannye..
walaupun tarikh telah ditunde ntok satu masa yg agk pnjg
ibarat bermain bola di kaki mendapat 5 minit masa tambahan..
dan...dan...dan..skOOOrrrrrrr!!!..ah!! tapi tidak berjaye =,=..haissssssh

kali ke due bertemu dgn DR.OJ
mmg tahu hati akan diruntun pilu dan sepi..
apetah lg kali kedue design ditolak jauh ke tepi.
argghh!!
reject..reject..reject....
hanye itu yg kau mampu ucapkan?


****aku : tergamam***


~~~~bangkit!!segera sentiasa~~
ya!!itu adalah aku!..*tetibe ayat nk sastera..xlawak la giler!*


lantas jari2 dan kepale berselirat dengan berbagai idea2 yg eistein kalau hidup pun akan katekan bernas!!..
apetah lagi kau yg sdg membace..mesti kau akan memuji triple bernas kan?-da agak pun!-

dan mlm itu juge...bermulela episod design kali ke-3 yg pasti tidak akan direject oleh manager,president,consultant,COW....dan terakhir seklai makcik pembancuh kopi!

yakin!!!tidak akan direject lagi!
*padehal muke nk nangis je type ni!*

........

dan setelah semue selesai aku akan melempiaskn hajat yg sudah lame terbenam di dasar hati sejak hakiki ini.
aku mahu tengok movie!karok!dan bershopping!
itu saje...tiade sebarang aktiviti berat yg akan menyebabkan perpeluhan oleh kelenjar peluh berlaku!
aku mahu bebas daripade segala loading!!

......

thesis???..
thesis?????

mengucap panjanggggggg....

perhatian tertumpu pade design setakat ini.
next week aku akan heret thesis kemane saje aku pergi.
janji.diriku.kepadamu.
********
dan diakhir cerita
*badan demam seminggu*..bellafiguraa!


the end.

No comments: