Wednesday, March 10, 2010

..........


bertalu-talu post aku kali ni.
selalu aku sepi and sunyi je sbb malas nak beblogging ni.
tp rite now!..post aku byk kot..mcm org kasi msg kat hp cepat je reply..hehe...*tipu je*
padehal mane ade aku cepat reply msg weh!!..
mane ade??.aku tipu je!..coz aku selalu xde credit=)

tup.tup...tap..tap..da siap satu entry..pas2 tekan "publish post'..settle!..

ni kepale hotak tengah mencanak-canak idea nak menulis ni.
sile tepuk tangan ye atas kelajuan jari menaip dgn begitu byk sekali tanpe typo =.=

*selamat tinggal*

bab 1 :

sebelum aku cite lebih lanjut..
mari la aku explain serbe sedikt tentang eX aku ni.
name die saifudin bin mustafa ...kalu tak silap aku la
*kewl x kewl ?buat ayat konon2 lupe name Ex-sendiri*
da 3 tahun jd eX ..pasti terlupe kot!..
konon2 nak erase la dr mind aku secepat mungkin kan?
tapi i admit masih ingat lagi even da 3years babeh...

now!aku da buat keputusan muktamad.
yang aku nak stop pikir pasal kau.
mmg da basi pun hal ni.
tapi aku pelik
apesal aku kadang2 teringat kat ko ek??...iishh...*mesti ko bangge ek kalo tetibe ko bace blog aku ni*
pasti ko akan ckp mcm ni..

si bekas :"eh si minah bekas ni apehal dgn kau begini??....padehal kau yang mintak break ?'

please highlight kat word kau.yang.mintak.break.
ehem...ehem.....(kau tu aku...aku. si bekas awek si bekas kekasih ).motif?...

kalau kawan2 aku terbace ni mesti die ingat aku da tak de modal lagi balik2 nak cite pasal bekas kekasih yang da lame berkubur..
tapi yang pasti..
korang kene support aku.
aku nak buat ape yang perlu aku buat 3 tahun dulu...
(dulu aku tak buat sbb aku rase aku kuat.
dan aku x perlukan kenangan dulu ntok buat aku menangis.
sudah acapkali aku kate aku hebat dan kuat hasil dr makan biskut tiger kan..ye aku kuat!)

seprti menyimpan segale barang yang si bekas kekasih bagi mase zaman2 suke suki kami.
segala surat,gamba,teddy bear,baju,kalung,cincin...(ha ni bende2 standars org bercinte la kan)
aku akan kemas sekarang!!!..i mean sekarang jgk!!...

zuppp!(bunyi aku cabut lari mengemas jap)...ekeke...*nampk real ek?*.


mcm mane aku x bley lupekan die..kalu teddy bear yg die bagi still ats katil aku.
even ati dan mate tak nak pandang apetah lg menyentuhnye...
tapi bile malam aku asyik mengkerekot atas katil ,
tangan atau kaki aku mesti terkene si teddy.
lalu aku akan teringat ..ni kau yang bagi..

ah.aku betul2 mahu move on dgn idup aku kali ni .
aku penah anggap kau wujud dlm ati aku.
dan sekarang aku betul2 mahu melupekan kau .
lepas ni tiade lagi kau dalam idup aku dengan erti kate yang sebenarnye.
aku tak akan cerite lagi pasal kau kepada kawan2 aku.
aku tak kan lagi mempersalahkan kau atas ape yang berlaku antare kite.
aku tak kan lagi berbicare atau terlintas lagi ape2 yang berkenaan dgn kau didalam kepale hotak aku lagi ..lagi .dan lagi...aku janji!!

dan tiade lagi aku dan kau sejak dulu lagi dan sekarang.
kau adelah kau.
dan kau telah menang kerane begitu cepat kau lupekan aku.
dan kaulah juarenye..kau suke bukan?

battle antare kite telah selesai.

kau juare!
aku kalah!

************************

bab 2:

kau(2nd person)...org yg paling aku suke giler .
kau orang yang paling kewl.
kau org yang paling aku kehendaki buat mase itu dan mase-mase akan datang..=(
kau yang paling dikehendaki.
semue pasal kau aku suke.
aku tak pernah lupe segalenye..even dialog ko pun aku ingat!!..semue indah belake .
ah ..senyum kau..paling menarik!!..
kau memang yang terbaik.
tapi aku bukan yang terbaik ntok dijodohkan dgn kau.
aku rugi sebab tak gunekan segale peluang yang kau bagi kat aku..aku bodo!
sampai tue aku akan menyesal kerane aku tolak segale pelawaan kau.
tapi...bile pertame kali aku dgr kau mahu bertunang dan seterusnye berkahwin..
dah tibe mase aku lupekan kau jugak seperti mereke yang aku tulis dicn.

kau dan aku hanye wujud sebagai kawan sekerja sahaje mase dulu kale.
aku pasrah akan kekalahan yang bergande2 ini..



*************************

bab 3 :

dan ntok kau(3rd person) yang merupekan kwn aku.
aku rase kau dgn aku mmg tak akan wujud same sekali dlm ape2 ikatan sekali pun.
oleh itu kau pun aku nak lupekan .
semoge kau berbahagie dengan pilihan kau.
kemaafan sudah kau mintak...sekarang baru terase mahu memaafkan.

so aku dan kau : wujud sebagai kawan yang kewl...=)

kau , aku juare!!


*********
mesti kau yang membace akan mencemuh(wah!ayat kisah benar sgt~) aku ek??
kau akan berkate :

kau.sewel : ""giler hot ke kau ni?.budget cite senarai laki kau?..kau nek wok ke yg kawin smpi 8 kali tuh weh?..ramping sangat ke pinggang kau tuh?(fuh yg ni btol2 sentap)..gebu sgt ke muke kau tuh mcm maria farida?....ko 'lawa' sgt ke macam fasha candu tuh weh??*yg budget smue laki die nak ...aku fasha ke weh?..*..wtf?wth?blablabla..""

oh serious aku tak rase aku hot sampai ade 2 3 laki dalam hidup aku.. sile jangan pk begitu.
aku cerite nak bgtao saje..malah blog ini adelah blog aku..bukan blog kau ataupun die.
tapi kalu kau tak nak tahu..ape tunggu lagi...pintu exit ade atas sane...silekan~~

***
akhir kate saye ntok entry ini :

aku yakin .aku seorang yang baik.dan aku pasti aku akan berjumpe dgn seseorang yang baik seperti aku dgn segala izin-nya suatu hari nanti.amin.

selamat tinggal bab 1 , bab 2, dan bab 3 ......





phew~,lege!


2 comments:

H for Hawa zulaikHa said...

thanks beb!

sabar menunggu kunci kejayaan bertemu jodoh persis henry golding.wah!!taste nak besar..laha je nok!..haha

H for Hawa zulaikHa said...

hahaa...mane aku x risau.mak kat kampung da tanye bile nak kawin..usie DAH meningkat...limah jonggang pun dah take over aku tau kat kampung ni!!tsk ..die dah rebutan jejake kampung ni ok?hot x hot die 2?....apetah lg aku?...kusut2!!..

2 la aku ingt pas grade mk wat part time keje kat kaunter tiket lrt esp; klcc la..mane tao dpt mat salleh ke mat arab ke yg xde arah tujuan selain shoping sampai stroler anak penuh dengan paper bag yg sangkut2 kat tepi 2..gucci,lv,zara blablabla..semak jeh!..sampi da tak nampak mane ade kau ?!..hahaa...mewah nok!mak suke!!..