Thursday, March 11, 2010

today.

aku baru beli kete ni semalam..caye tak?
aku bwk 2 beg penuh duit...pas2 aku byr cash .
aku letak kat depan boss 2..die terkebil2..
aku pun blank ..kenape?

^^^^^^^^^^^^^^^


arini aku bangun pagi lagi awal dr semalam pnye semalam.
awl kul 7.10pg..and hari ni aku berjaye jugak sembahyang subuh *,*...hoyeahhh!..
bagus2!(sambil membelai kepale sendiri beberape kali)
hoo~...da lame weh tdo berselimutkan kulit babi..dah byk kali da miss subuh...
*tak bahek jgn jadikan saye role model ok??...model?..gile ape?..34,32,34 ...model la sgt~!!..model badan penuh beley arr kan..ekeke*

arini jd budak bahek
g basuh tandas--> kerje yang paling aku x suke kat dunie ni!!
aku x kisah kalau bilik air 2 kotor giler macam bilik air mapley sec 15 tuh...erk yeke xkisah?
tp jgn bagi aku cuci..aku geli and giler tak sanggup nak buat perkerjaan itu.
tapi arini...aku berjaye buat!..hoho


sekarang lihatlahh..bilik air saye ramping kan??...hehe..ceit!.. :-)

aku dari sekolah asrama dulu mmg respek kat makcik2 cleaner yg bersihkan toilet kami.
time kasih mak cik..mak cik la org yang paling pembersih kat dunie ni...time kasih =,=
tanpe makcik saye tak ley jejak kan kaki ke toilet itu lagi...
and aku paling kutuk bdk2 pompuan yg gune toilet tinggal kan pad merate2 --> bapak pengotor nak mampus!!..hey pompuan kau punye kot!..gune tgn sendiri buang bley x?..bangkai giler .

selesai jd gadis cuci

aku seterusnye lipat kain and tgk cite kyle xy .
wohoho..mmg best kot cite die.
aku tengok dr 1st episode lg.
da ar ensem.kelakar.bodo2.banggang.
hahaa..mmg lucu.

petang...
aku g anta kete kat workshop.
mmg terbaik si param ni pnye servise!
sok dijangke siap..=.=

dan balik terus hadap lappy buat design
pheww~~..aku mmg lemau ..x reti nak buat!.
terpakse minta bantuan DNA nak buat projek ni.
sebgai menghargai pertolongan dorang aku kene bwk kuah rojak buah ..
kire win2 situation la kan?..
da byk kali mereke suh aku masak..la ni baru nak tergedik2 buat...
ok..besok rase lah kau...kuah rojak yg aku da lame giler x buat.rasekan!!..kahkahkahkah.




*mlm ni nk g tangkap 2 tikus itam pastu nak jerukkan ia*...kahkahkah(gelak hell)







No comments: