Monday, January 5, 2009

2009-part 1

*captured by kak la*

1st kali dan ntok ke-2 kali aku nk wish slmat tahun baru yg tlh masuk ari ke 4 kpd frequent readest aku..ngeh2..(anggap je la ade)..dan kpd smue kwn2..family..n sape2 je yg mnymbut thn baru 2009...-(ah..ah..ah!..nombor agak x lawa..tp sape tahu this year akan buat ramai org berase gembire..bak kate adam..*begitu mentinggi perasaan hapy*-ayt bdk baru nk masuk thn satu bsok pg =)...-n...n...nnn ya adam is my 1st nephew bg sape2 yg xknal ...

n dgr ucapan antie we ni;;;

" adam!!padan muke ko masuk darjah 1!!!!hahaha..skolah pg dan ptg...padan muke ko xdpt tdo ptg2.main internet yg ko dok syok tgk video ben 1o ko kat youtube-serius aku xajar-!.main ps .main ben 10 .n x dpt la ko nk melahap fav. laksa ko kat kedai dpn 2 lg..muahahahha..aku terase seronok mengetawekan ko megat adam!!!!ntah kenape ye antie we begitu gembire sekali??...muah..muahhhahhhahahaha..

sudah !bukan ni yg aku nk cte..tp bley gak aku nk wish kpd bdk2 darjah 1 yg baru nk masuk alam persekolahan..pehh!!bapak kehidupan korang jauh nk hadap neh...mmg penat letih kalo kne balik skolah balik...but guyss/girls when u da abis skolah korang akan rase freee gile babeng---seperti yg dialami penulis---ngeh..ngeh..lihat lah betape free nye aku even assgmnet mmg byk bertangguh2!!..ni baru 1st step korang nk kenal dunie ...so jgn sedih2...tension2..be kewl..calm..everything will be alrite...=)...peace!

-------------new year celebration-------------

aku celbrte nw yr dgn kak la shje..kami ber2 berjln2 ke kota raya kl(fuh!ayt nk gempak!!)..ahh..ahh..
peh mmg dahsat jem di kota raya..imagine jln yg begitu besar org bley parking kete ditengah2 kesibukkan kota..nak mampus ape ?---kate ku didlm hati---mmg btol...kalo setakat parking kiri kanan jln aku x heran lg..ni btol2 parking kat tengah jalan yg sgt babi sibuknye?..begitu mangkuk sekali perangai pemandu itu!!ish.ish..ishh....dan jem tersgt la happeningye!!..

aku lihat jam...tik..tok(ulang sebyk yg boleh)...da nk dekat ni...sikit lg.....lg 3 minit da bley arr berteriak sakan ni.....

tp jln still jem xsempt kami nk ke destinasi pilihan...n kak la teros memarkirkan kerete nye kat tgh jln dan tlh jgk diikuti oleh smue org ...ahh..ahh...n kami berjln kaki x jauh dr kerete kerane takot kereta akan dikerje kan oleh makhluk2 yg tidak berape nk btol !..so tgh jln2...tibe2..bunge api tros gah meletopkan dirinye di langit biru yg mentinggi..kami pon menyaksikan pertunjuknn 2 lbh kurang 30min-adoi sakit tengkuk haku- bersame dgn org2 lain yg turut terperangkap dlm kesesakan lalu lintas yg mmg langsung x bley dilalui even babi pon xberjaye meyelinapkan dirinye keluar ...ape kan lg sebuah motosikal kapcai hatta van ambulance yg pure2 menghidupkan siren supaye org bg laluan--konon ade org pengsan pitam la kan excited sgt smbut nw yr..tp da jem...xyah la nk jln...duk diam2 sudah la kao ambulance!


n aku lihat smue org gembire...ntah ape yg gembire pon aku xtao..tp bg aku..aku gembire la kan tgk bunge api 2 meletup2 ...myb org lain gembire sbb dorang byk hajat yg nk ditunaikn thn ni..tp bg aku...aku nk ikot flow kehidupan aku...mls nk planning byk2 bnde ...tp x bermakne aku xde wawasan(sekali lg aku menggune kan ayat gred A1)..yg penting aku nk jd aku....if nak tao aku sape ..goggle name aku-->> hawa zulaikha..if no result..bermkne aku x cukup popular seperti kim kardashianss or kimora lee simon hatta ivanka trump..tp ade aku kisah?..

.................................................................................................

for next time..if nk g clbrte nw yr kene plan nk g mane. kul bape. n btol2 tao event mane yg gempak..x mcm aku n kak la yg x planing ape pon tapi gile desperate nk gi clbrte...so smue tmpt kiteorg pegi tp mmg sgt la jem...dr umh ke o.u ---> ke sri hartamas-->mont kiara--->dataran merdeka---->klcc-->>n end up kat kampung baru nak makan nasi lemak ...tp sesat.penat.dan tros chow balik umh..

tp ade 1 hal yg aku nk cte kat cn...mase aku g terkucil kat sbuah pam stesion kat k.baru ade teenagest yg aku rase die melayu ..islam lg..n x cacat fizikal..but mentally... die totally out!!!aku x phm nape kne clbrt nw yr dgn berkodi-kodi arak ..teguk semahu-mahunye seperti esok da xde hari lain lg...aku gile blank??...new year je bang oiii!!!yg berie mabuk 2 lu pehal???..aku tao ar ko barat sgt--pdhal awl2 lg bley detact muke da jawe--...tp relax...ade ape dgn nw yr kalo ko still perangai buruk tahap siamang?..ko ingt ko kewl??..bodo!ko mmg bodo!...ko mmg meloyekan tekak aku!!....toilet aku dgn die berseblhan...mase 1st time aku smpi aku tgk apehal la plak ramai org kat toilet ni keco2..n aku tgk ade mamat bodo ni merangkak2 kua dr toilet yg gerenti kotor nk mampus --style die merangkak sejibik mcm cte ju-on...loye aku wei!!..n smpi je aku kat pintu toilet pmpuan..die bley sempat sendawe...pehhh!!panas line beb aku ni...busuk yg teramat busuk..aku rase bau taik lg wangi la!aku gerenti!!!....aku pon tros terkucil dlm ketakutan dlm hati aku x henti2 kate ko bodo22222!!!..

after settle je part aku..aku kua nmpk si siamang ni kat pintu aku n die start meracau2 sambil membuke seluar n ternmpk la brg kemas die ..u are fucking idiot!!!!really idiot..bangang!!...buat malu bangse agame je org mcm ni!!..minum seteguk pon amalan x terime 44 hari-maaf kalo fakta x btol-..lgkan minum smpai x sedar diri...weh pk la sendiri...mmg kubur lain lain..tp aku x nak org2 mcm ko ade tanam kat sblah kubur aku..bising weii!!bising kalo ko kne settla dgn malaikat..aku nk mati pon x aman weh!!...

ya aku bkn malaikat atao tuhan yg boleh menentukan amalan org2 lain samade dapat pahala atao dose..tp kalo ko pegi skolah ko mesti tahu...minum arak adalah dose besar..kalo ko nk bangang pon agak..agak la sikit...serius ko kene sumpah dgn org yg menantikan turn ntok melunaskan hajat mereka yg x kesampaian akibat org mcm ko siamang yg gunekan toilet bapak lame gile n busuk bangkai !!pak cik blakang ko hanye bley geleng-geleng kan kepale je..n mak cik sblah aku hnye lihat anak2 mude makin terok dibawe dek arus zaman yg ko kate moden ini...


msti ko rase gah sgt pade malam itu kan kerane berjaye meneguk berbesen -besen air kencing setan..

syabas! ko buat org lain memandang rendah terhadap diri ko!
bloody idiot u!

after all aku try ntok belagak cool seperti kao..tp x bley..susah. susah nak jadi cool seperti itu..

No comments: