Thursday, January 29, 2009

dicabul-tercabul-kecabulan!!!!

kalo pakai baju mcm ni kene cabul.
aku rase x kisah n x marah sgt la kot.

tp kalo pakai baju biase2 tnpe menunjukkan keindahan seorang gadis .
aku rase yg memandang 2 yg ade masalah.SYCHO!!

ptg td aku dgn mak aku kua jln2 makan angin(cte nk gempak padehal isi minyak je .haha)..alang2 kua umah 2 kami stop di kedai buku rythm nk cari file yg bley isi sijil2 aku ntok digunekan time interview class pn.G next wikk..cari pnye cari...ape kesusah benor nk cari file mcm 2??!!..mmg btol la....bile kite x cari time 2 la melambak2 depan mate kite...time nk gune..nk cari 2 pnye la payah...bekedai2 aku cari..xde pon!!..mak aiii...didih la jgk aku ptg td!!-aku rase korang pon pnh rase mcm ni kan??..apesal ek...mcm tao2 je kite nk gune bnde 2 die xde...mybe nyorok kat stor kot or tetibe die membakari diri sendiri hingge menjadi debu..ces!!apeda aku merepekkan disini.

after benggang seketike mencari bnde yg dicari xade kami tros g ke econsave dgn harapan akan ketemu file yg aku nk kat situ...(selalunye ade 1 kedai buku yg aku sekeluarge akan pegi..tp kan cuti raye cine..so mmg la terlalu lame die tutup kedai..myb pegi baraye ke negare china kot!)...smpi disitu..file yg berwarne hitam aku x jumpe..yg ade file colour2 secerie pelangi siap ade gambar rama-rama,belon2..apekah???...so not corporate look okayyy!!-benggang sendirian-!!..perasan benggang turut dikongsi bersame dgn mak aku..ptg 2 mak aku pon nak cari brg2 kerje die...cume nk cari fastener paper(iye kot 2 name die)...ala yg function die mcm paper ring 2..tp die plastik,bentuk die panjang skit...gune nk compile kan kertas kajang...tao kan??x perlu la plak aku nk terang panjang2 rupe natang 2...cari la sendiri yek.....ha kan aku da ckp..bile nk cari mmg xade..!!..geram bukan?

so time byr 2..depan aku ade sorang mamat bangla yg sgt la pelik..die bley renung aku lame2 kat tempat yg x sepatotnye...bley la plak die tenguk aku pnye -keindahan-..bodo sial kau!!babi je rase ..aku mmg xabis2 mengomel dlm kete...mengatekan betape gile seks nye bangla bodo itu!!...awl2 lagi aku mmg da perasan la as aku mmg peke terhadap kwsn sekitaran aku....tang!!!sekali aku nmpk biji mate die x alih2 dr tgk -keindahan aku -aku tros pandang balik dkt die tnpe berkelip2 smbil menutup -keindahan- aku dgn cokelat cadbury bersaiz besar itu..siallllll!!!!..--aku x suke gune word sial sbb mcm siall sgt lahhh bunyinye!...bunyi sial...tao x bunyi sial 2 mcm mane?-..tp aku mmg benggang thp max la ni!!...

bydway aku x pakai baju seksi ye.tshirt yg sendat pon bukan.sekadar t-shirt buruk beserta jeans dan tudung yg diselempang tepi(oh!!aku tao tudung diselempang itu tidak baek)..so mmg xade alasan pakaian aku dpt mendorong nafsu gonjeng lg serakah si mamat bangla itu!!da name gatal mmg gatal la ..pakai ape pon mmg x dpt nk halang perasaan gatal sial kao 2!!bodo!...dan aku rase mcm aku telah dicabuli secare mental..fizikal?no way!!mau aku jerit2 sekuat ati smpi 1 kedai pukul mamat 2 n pak guard di tepi pintu terus menarik picu senapang dan...dan teros ....BeNNNNNGGGGG..BeNGGG!!!menembak kepale si pencabul itu!!nah.baru padan dgn muke kau kan?

mybe aku patot menukar care berpakaian kot...dr sedikit menonjol kpd tidak menonjol hingge tidak kelihatan bonjolan2 keindahan kite sebagai anak dare sunti yg mmg akan digilai org2 lelaki yg bermate siall!..tp kesedaran itu smpi disitu saje....aku perlukan ruang dan hati yg terbuke ntok memakai tudung besar tanpe diselempang ..mane tahu suatu ari nati aku akan mengenakan purdah beserta jubah ?sape tahu kan...tp so far aku x pnh lagi mengenekan top yg sendat2, skirt pendek sependek sependa ,hot pants yg mmg sgt hot itu.ataopun memakai dress yg seksi2 ntok kua bejalan2 dgn ati girang ...aku x pnh buat lagi ok..aku tahu batas2 aurat aku...tp apepon ..aku sedar pemakaian yg standard jeans dgn t-shirt beserte short sleeve...juge dikire aurat..kerane batang2 tangan aku kelihatan ...kesedaran ini harus aku pikirkan dan renungkan ntok menjage aurat aku dari tros dinodai oleh bukan muhrim ku.perubahan sedikit demi sedikit lagi bagus drp langsung tiada kesedaran bukan?..

perasan tercabul itu adelah sgt x best dan menggangu fikiran,saintifik name is sexual harassment ..kalo la ade hukuman kat dunie ni tros menghukum si pencabul tnpe dibicarekan ...aku akan sokong!..kerane diri yg dicabuli itu tahu yg die telah/sedang tercabul oleh si pencabul..kalo si pencabul, manusie normal yg tidak menunjukkan perasan gile seks nye die tidak akan melihat atau merenung mane-mane pompuan dgn pandangan yg semacam...btol tak??...so pompuan mmg senang terdedah dgn gejale mcm ni . lagi2 kali pompuan itu adalah seorang gadis sunti.so pompuan2 diluar sane silelah menjage keindahan2 yang kite miliki dr terus dicabuli oleh pencabul2 yg mmg tiada nilai moralnye.

No comments: