Monday, January 19, 2009

sabtu caca, isnin antie we

SABTU PAGI :::::caca menunggu antie we nk nenek bersiap nk g shopping.yeayy~!!!

ni name kucing de yakcuk....name kucing ni adlah kude.
kucing name kude.bley??

haisss..lambatnye smue org ni=(

caca bermain robot transformers bersame nenek.
nenek plak tengah menceritekan kisah zaman dulu kale nye kpd caca.
adekah caca akan pay attention terhadap cte nenek? ..itu sy x pasti ye.=)
kude.
ISNIN PAGI :::kete aku anta servise kat workshop arini.
aku budget nk bgn awl kul 8.class kul 11.
so ade mase nk g w.shop.
tp..malang~~aku bgn kul 9.30.2 pon mak aku yg call kejutkan bangun.
apelagi...terkejot jiwe rage aku nihh!!mmg siap sepantas kilat bak the flash lah
smpi w.s kul 9.30+++
itu ..ini..dlm kul 10.15
sepantas kilat aku drive dr w.s ke class
40min..ok !sempat lg
120km/j ..mmg laju la ntok kete kancil aku 2 memecut..bergegar enjin kat highway weh..

muke pg yg bosan + blur
n tambah hanggin dgn cine yg agak lembap keje pd pagi itu.
total rm 88.
under budget.good!
save rm 50.huhuhu

kedai fav.mak aku.
cine ni dgn mak aku da jd bestfriends
so mmg wajib la p kedai ni.
smue kete kalo bley nk dptkn khidmat si wong ni.
papelah..

aku still speed.120km/j kat highway
langar traffic lite 3 woo.!!takott!
skang tgh takot kot2 ade surat saman.
masak la aku pasni kene bebel dgn maka aku .


smpi class lmbt 5 min je.
class prof.oak mmg x ley lambat.nati kene marah.

masuk class tgk class kosong cume ade zuhayr n nadzri.
dlm hati.phewwww~~"aku x la lambat sgt ni""bagus2!!"

aku duduk.

pintu terbukak.

wei chern : " class arini start kul 12 la hawe"

aku:"&*&*$%$^%&^*&(*(*)()()*%%#$@#@$%^%^&&"

mmg x cukup nafas da aku MENCAROT.

benggangggggg!!!!!

yg aku pk.

saman...saman...saman...

arrGGHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHH!!

No comments: