Friday, December 12, 2008

berhati-hati ketika menunggang ....

entry kali ni aku nk cte skit psl diri aku yg org laen myb x tao selain aku, atao org terdekat...hmmmm...penting ke nk knal psl aku?.sje nk abiskan mase neh!aku pon bkn knl sgt pon aku sape...so aku sape? ...evendo aku tao xde sape pon yg hingin tao..tp peduli ape aku kan?..ni pon blog aku..so ikot suke ati la nak taruk ape kat blog ni...in case xde sape yg berminat so pliss back off..~tq~..=)
antare yg aku suke dgn x suke..
if mkn kfc aku x bape gemar order ayam spicy...my fav of coz la original..=)..yummy!!
-membe2 aku sgt pelik psl hal nih..die kate aku pondon..ade ke statement "pondan" ntok pompuan tulen mcm aku ??x sesuwei nok!!...pondan 2 kire nk gambarkan betape pondannye aku x mkn pedas...myb kot..but waitt!!..hello~~~~bkn sbb 2 ..tp aku cume x suke je..
aku suke pakai berus gigi oral b...even do name berus gigi 2 agak x bermoral...letak la name laen..peah b ke moral b ke...xdehal kan?
aku da pakai 3 laptop selame lbh kurang 5 thn kot ...2 sudah rosak ats kesilapan & kecuain yg agak disengajakan...skang ni yg latest pnye mak aku da bg warning "jgn bg rosak!!'
dr dulu aku selalu conpius antare huruf s dan z...serius!ade ke org same penyakit mcm aku??..sile angkat tgn!!..huhu...
-snng nak detect aku conpius ble aku kne tulis name org laen yg huruf tgh 2 ade huruf s or z..aku akan pk agak lame gak la nk letak huruf ape kat situ...
ntok lebih paham..cenggini la..
if name ko rosmayati..roz or ros..mane 1 nk gune??..serius aku cnpius!!...
-smpi skang aku x bape nk hafal num ph aku yg baru..da masuk 2 bulan gak la aku pakai..org tegor 2 da byk kali ..agak pelik x ingt numbr sendiri..ibarat x ingt name sendiri..cam2 2 la..tp appe aku kisah??..aku gak kan yg akan miskol hp korang kan nk tgk num aku yg appear kat screen hp korang kan..so aku gak kan yg kene buat kan?..bkn ko kan??..kan..kan.
aku mudah lupe name org...lg2 kalo name 2 lbh kurang je..contohnye mcm ain.aida.alia..confirm nk panggil aida aku akan sebut alia n ain dgn agak confident!!..smpi la empunye diri mrh...haha..x caye??...check!
-muke aku dr dlu org ckp aku kerek..n yg paling penting kwn2 aku suke ckp aku pandang org semcm..pandangan yg sipi2 maut..yeke??..ntah la...trademark aku 2 kot..haha
tp da kenal aku msti korang kembali ke pangkal jalan bukan?ekekek...
dssbkn aku da kembali single...aku da x bpe kisah dgn hp aku..aku x charge hp aku 2 wik pon orait lg..try check tgk!!..topup????...xyah cte la smpi kdg2 aku pon lupe mcm mane care nk topup...
if celcom kne key in num *124#12 angke....aku akn try selame 15 min coz aku serius blank..
adekah aku dlm kalangan org dunggu??
x kot....huhu..
sambung balik cte aku..
aku x tao gune mesin basuh..kecuali mesin baju yg kene masukkan duit ..yg 2 aku tao=)..kat umh aku x pnh basuh baju..sbb dlu aku pnh rosakkan mesin basuh mak aku...teros aku takot nk sentuh.-myb trauma yg aku buat2 -..so till now aku x reti gune
oh ye..bkn setakat mesin basuh je..aku gak penah rosakkn tv, laptop 2 biji,hp 2 biji...
tgn aku agak pengkau kot..so last word mak aku ckp"awe better ko kawen dgn tecnichian..abis cte!!"
aku ade impian nk pegi umh kebajiakn nk buat amal...bnde ni da lame aku nk buat..
aku suke kwn dgn org sindrom n aku akan susah ati n sedih gile dgn org oku..ni serius
aku da lame gak nk bele ikan..aku suke gile nk bele ikan..tp mak aku x pnh nk bg..even aku nk bele ikan yg org panggil ikan cuci aquarium yg x pyh nk jage sgt 2 pon mak aku x bg..nape ek x bg??
mak aku ckp "aku sendiri pon x terbele"
hmmm......
oh bilik tdo aku??..mmg bersepah..compare dgn bilik abg aku..mmg jauh beze...tp aku suke je bilik yg x bape kemas..mcm syok je....ha ko g try sane...best x??!!
habit aku adlh cabut rambut rosak..so kat pale aku ni da merate2 kwsn yg bley di specificasy kan sbgai botak..tp still cantik lg wat
n aku ni paling susah nk tdo kt tempat yg pertame kali aku tdo..contohnye..
if aku tdo kat mane2 pon mlm pertame 2 aku mesti x bley tdo...esok mlm 2 baru bley tdo dgn lene..tp best kot ble mlm pertame nati coz aku x bley tdo..hahahaha...-setan setan nape la ko kaco aku ek-
kt lptop aku x de 1 pon game...aku mmg x minat , jarang. xpandai maen game..
tp sesekali aku lyn gak....
mcm kat bwh ni..
huhu..dpt no.4 2 dr no.6..ok la kan?.
pepatah pd mlm ni berbunyi
---------------------------------
"bagai membuke pekung didade"

at least pekung aku bkn pekung kau kan?

setiap manusie ade kekurangan......-lil bit cliche-

kekurangan 2 la kadang-kadang boleh menjadi kan kite sempurne

nak tao mcm mane??

pk la sendiri..


No comments: