Thursday, December 4, 2008

kate mak aku...

* adekah ini aktiviti aku kalo x g tadika??*
saye pon x pasti...sile rujuk -->balai bomba yg berkenaan..



smlm dlm kete mak aku ade bukak cte psl zaman kami adik beradik kecik2 dulu...


yg x bley blah mak aku gtao aku ni mahluk yg paling200x pemalas nk g tadika...aku sentiase bertukar tadika..xde 1 pon yg kekal..huahuahua..patot la aku xde sijil @ gmbr mase aku kat tadika..bley kate seminggu sekali nk g pon susah..mak aku ckp aku akan sentiase nanges n takot sgt nk g tadika..haha..aku cute bkn??..kalo pg 2 msti aku akan pure2 tdo mati xsedar diri ibarat tong gas hempap kat kelopak mate aku pon aku still orait lg x bgnkn diri...*malas hell*[habit neh kekal ye smpi sekang-saje ntok makluman ande semue...haha]


yg pasti maid aku akan trying so hard anta aku pg2..*pg ke?* ..ke tadika even tingal 10 minit je lg waktu blja..*blaja ke??* ..haha..


maid aku name die kakak jamal...die sgt baek..entry yg lepas aku ade cte psl die..skang ni die da jd arwah..breast cancer..sebek aku sempat tgk die..*al-fatihah*


yg penting kakak jamal is the best maid yg aku penah ade n sgt sabar dgn kerenah aku!..
******************

bebalik pd cte td..


setiap kali mak aku balik keje msti soalan pertame mak aku tnye" awe g tadika x arini x?"

kak jamal akn reply" x kak,die nages je bile sebut g tadika"=(


hmm aku pelik nape la aku takot sgt nk g tadika...ape yg buat aku takot?ade pembuli ke kat tadika?ke aku mmg x pandai nk kwn dgn org..or aku takot jmpe mahluk2 aneh?*apekah yg sbnrnye terjadi?*..aku teringin sgt nk tao nape aku x g tadika...
korang ade x jmpe doremon?...aku nk pnjam mesin kembali ke hayat lepas..ade jmpe x??plissss......``!!``



hmm..

sebek la aku x buat perangai smpi besar ..kalo x jd bodoo aku smpi tue...

n aku pon tros terpk-pk...kalo aku x g tadika mcm mane aku bley bace dgn sgt hebat mase darjah 1...???....hmmm..confuse2..mak aku ckp.."mak aku la yg ajar!!-dgn ade nada sedikit bangge disitu-*..haha

skang nk ckp..
-awe sayang mak-

mekacih=)


No comments: