Tuesday, December 9, 2008

raye haji ku..

raye aji aku mcm ari2 biase..bezenye kali ni..family aku balik kg..cume aku.kak la n adik je yg x ikot balik kg sbb msing2 ade hal..as u all noe aku da start class ari selase..n ari pertame lecture pd kul 8, lecture aku da buat xam pengukuhan...*terase kukuhnye~~*n seperti biase..aku pnye jwpn adlh yg kukuh2 belake ..hehh*..n kak la aku plak die x dpt cuti lame..3 ari je xsmpt nk balik johor(penat kat jln je jah-bak kate mak aku)..n adik aku?..gedikk!! x nk ikot balik kg coz geng2 sepupu die xbalik jgk...b4 die bertkr mnjdi kutu babi yg menakutkan baek die x yah ikot mak aku balik kg..
aku 3 beradik balik raye ke umh cik da aku n family p.ngah aku kat area keramat n wagse maju-->>sprti yg tlh di plan kan oleh mak aku a.ka.[ master mind ]...mlm raye kami semue sudah bersiap sedia
*[bertakbir]-bak kate mak aku dlm nada agak sedikit perli ye* dkt pavilion..bersame dgn seangkatan csin2 aku yg mule lupe diri apebile diterjah dek arus permodenan negare..ekek..*apekah yg aku try merepekkan dicn*
kami berjln-jln dgn ati snng even kami mmg x mampu nk beli 1 bnde haram kejadah pon kat pavi...smue bapak mahal ye kwn2!!..parkson klcc ok lg masuk...cube try skit masuk parkson kat pavi...*terase diri ni begitu x berduit*..gulpp!-sekadar menelan air liur seteguk 2-..n ye aku terjumpe dgn bape2 artis yg tgh bershoping sakan..ifa raziah ade bersame aku time kt guess butik..kami tidak menyape...n di luar kelibat family ziela jalil tgh seiring sejln..aku jgk tidak menegur mereke...kate ku didlm ati-kenape aku je kne tegurr??..xbley ke dorang tegur aku?..*kejadian apekah ini*
b4 ke pavi...kami tlh melepak2 di jj setiawangse yg baru dibuke..aku sempat merembat beberape helai t-shirt yg 89 kali gande murah hargenye berbanding dgn sehelai t-shirt buruk lg halus lg menampakkan kegebuan si pemakai by [armani x-change] yg menjd idaman aku...muahaha..=)..yg si penulis mampu pakai buat mase ini adlh dr [armani-scarlet]..haha..*apekah carutan ini*
stlh kehabisan duit d jj kami melepak di nz curry house kat w.maju..disitu mmg ramai artis melepak...x la best gile pon tempat 2..ok2 je..mamak je pon what do u expect kan?..ptg itu jgk x menghampe kan kerane didpn ku duduk seorg mamat berbaju hijau shrek begitu menghensemkan...wah!!-berkate dlm hati-
dan stlh semue kejadian diats..kami balik pd kul 10.30mlm after lepak2 mkn kat kedai seri murni...kami amat bergembiraan sekali..
dan besoknye aku tlh bgn kul 10 pg...amat membanggekan krne bgn2 je bley tros mkn soto-yg makcik aku bikin...
burppppp`!!!~sendawe ku berbunyi...
setelah 2 ari bershopingan ..aku n adik aku tlh selamat balik ke umh dgn menaiki kenderaan yg tlh aku pandui dgn begitu selamat sekali..ekekek..
dan kini...aku tingal sorang tgh mentype blog yg mungkin xde sape pon hingin bace..as aku syok poyo2 menghupdate nye =)..
bsok aku ade class kul 8pg..terase begitu bapak malas sekali!!!
n skarang aku mau off..
so by2 bloggers
^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^
*breakfast dgn coffee-ini bukan care ku-aku mau kan teh o ais bersame sepinggan mee hun*
itu sudah baekkk!!
tp...bile ade org mau belanje...kite x boleh katekan "TAKNAK"
*bukan best pon guess ni*





*sekatak sejoli*



ekekek


senyum ntok family di kg
dr anak-anak mu yg terchenta




*badut bkn pilihan*


*dagu ku ade 2-ajaib bukan??*

*with liltle effect aku akan nmpk sprti kurus *


*tangge *



*spot the difference..can u??*


*she is not the angel*



*pavi yg parking nye mahal*
same rege dgn hapy meal aku


*c for cantik*


*c for cun..*
ekekek



*and ....c for cayalah lu beb!!*

and..
G
FOR
gudbye~


































1 comment: