Friday, December 26, 2008

congratulation to me=)

binggung di buatnye
----------------------
-----------------------------
aku nk ucapkan tahniah kpd diri aku sendiri yg tlh mndpt result yg aku rase mcm x percaye!-alhamdulillah ,syukur ke hadrat ilahi kerane dgn kehendaknye aku memperolehi result yg aku rase ckp memberangsangkan selame 2 ,3 tahun aku blaja engin...kerane aku teruje dgn result aku..aku tlh rajin melakukan sujud syukur-tiade niat ntok menunjuk-..alhamdulillah..ini adlah hikmah yg tuhan beri kat aku ..perkare yg terindah dlm hidup aku berlaku tatkale bermcm2 hal terjd ..amin..amin..ya rabbal alamin...



entry ini dibuat bkn dgn tujuan ntok riak.bermegah.belagak. hatta ntok menyakitkan ati org2 lain..x de terlintas pon..aku cube mau memotivasikan diri aku agar lebih berjaye dan sentiase meningkatkan prestasi pelajaran aku..if aku sendiri x support diri aku sape lg kan??..g pon aku da penat nk komplain psl kekurangan aku...so ape salah nye aku memuji diri sendiri..=)...



n aku nk ucapkan juge tahniah kpd kwn2 aku yg mndpt result yg lebih2 hebat dr ape yg aku dpt..tp bg aku.aku da ckp puas ati da=)..huhu..tahniah!marilah kite same2 menigkatkan lg prestasi kite sehingge semue dikalangan kite dpt 4 flat...huhu.usahe lg akan dtg.ganbatte!



ntok menceriakan hari gembire aku..ayah aku tlh memberikan bonus ntok aku..

balik dr class aku tros balik umah n tros g shopping..yeayy!!

aku da berkenan 1 jam guess ni...tp tup..tup..mak aku bg cadangan "nape nk beli..yg ari 2 pnye kan ade lg"...dan aku?...menurut kate mak aku saje..oh ok myb aku x pyh beli jam coz aku da ade jam..n aku round2 lg..aku g perfume pnye part..aku usha2 perfume versace n tommy hilfiger yg baru colour pink siap ade free hand lotion besar lg...special ntok krismas..n aku tlh berkire2 ntok sambar je bnde 2..sbb sale girl 2 kate ni tinggal last je dik...as i asked my mom "x payah la beli...kan kak la nk belikan ko perfume kan?'...dan aku..."aah ye btol jgk"...aku pon berlalu...



2o mint aku melepak di bangku smbil menghirup caramel frapucino yg di blend dgn chip coklet -[1st degree blend]..aku x suke cip aku hancur2 rase serbuk!kekwat sgt tao!!hakhak..



aku pon terpk...terpk..dan terpk...



buat ape la plak aku kat cn dtg jauh2 if aku x beli ape2 ntok bonus aku kan?then aku ckp .."mak awe nk g giordano jp"..mak aku kate ok..die x mau ikot..dan end up aku beli 2 helai jeans ....mule2 rase x nak beli..tp akhirnye aku beli gak..then smpai skang aku rase blank n pehal lak plak aku beli jeans..sebln lps baru aku angkat 1..mmg x jd hal nk beli byk2 if ko kaye sgt..tp aku x le sekaye org2 kaye...nape aku beli?..menyesal da x gune coz aku da beli pon..giordano mmg fav jeans aku..mmg x pnh mengecewekan aku..!tumb ups!aku rase jeans 2 design khas ntok tubuh org seperti aku ...tubuh mcm mane?check ar sendiri...=)



ade org suke jeans levis.guess.mis sixty.replay.ck.a-x.mng...tp bg aku giordano gak best sbb die bley cover jelly-belly aku yg comel yg terletak diperotku ini..hakhakhak..so nape aku still rase rugi even aku beli jeans yg worth it?..myb aim aku selame ni adelah nk beli jam besi warne silver or dark pearl x kesampaian even duit sudah didpn mate!..



aku selalu mcm ni..bile mintak pendapat mak aku..aku tros ikot..tp bile aku pk2 sendiri alamak wei ruginye aku x beli..yg pakai pon aku bkn mak aku..aku dgr n patoh ckp mak aku hal2 berkaitan brg yg aku nk beli..at the end aku gak yg rase nyesal..bukan mak aku kan??..adekah aku patot bantah kate mak aku n troskan dgn kemahuan aku..atao aku patot x minta pon pendapat mak aku at the 1st place..atao aku x p shoping same dgn mak aku..aku p sorang n beli tros ape yg aku hajatkan..atao ape?..ape n ape??..



myb kate2 mak aku suh simpan dlu duit terngiang-ngiang di telinge aku ..nk beli pon tnggu next time ade gunenye tatkale aku sudah pon membeli 2 helai jeans itu...kalo aku ikot ckp mak aku..kan ade baiknye..xpyh aku beli jeans 2..simpan duit..tnggu great deals akan dtg..aku pon x rase rugi coz by the time duit ade,barang yg aku nk pon myb lg ade byk choice..tp skang??nasi sudah mnjd bubur...yg lg sedih.. 1jieans aku x de size ..aku selalu amik 27..tp ari 2 aku amik 29...baik pnye!!!patot kan aku rase nyesal?..dlm aku ikot kate mak aku ,aku sbnrnye adlh seorg yg sgt degil ye



alter ego aku ckp"baik ko amik je jam 2 awl2..abis cte!"..xpyh ko membebel pnjg2 bg org muntah dgn entry ni..



tp serius aku nk jam 2!!tp duit da xde!sedih2!!










No comments: