Thursday, June 19, 2008

aneh kejadian itu

ptg td tgh syok aku landing ats karpet dpn tv mlyn cite indon ^ank ku bkn ank ku^ ..tetibe...jen..jeng..aku terdgr suare mak aku ketawe sakan kat dapur...mule2 aku x la heran sgt..lame2 suare mak aku diselang seli dgn suare adam n abg akim..peh ape la yg lawak sgt 2 aku pon x tao..x amik pot ..tgh syok lyn cte 2..**berangan jap aku jd tatia dlm cte 2**..huk2...then makin lame makin kuat.....

aku hairan...pelik...make sepantas kilat aku tgk apekah kejadian aneh itu...


rupe...rupenye...

b4 kejadian aneh itu berlaku :

adam(nephew) aku tingal jap kat umh aku dr kul 1-6 ptg cuz mama die ade meeting ..aku la babysit die jap...then die duk kt umh ni main .buat sepah mcm nk rak...penat aku tgk die buat sepah..x terdaye nk menahan die..lantak ko la..sesie aku lintg pukang kemas umh adam n edy dtg ptg 2 buat sepah..mls nk marah...lantak ko la anak...then pas buat sepah bdk2 2 da jd comot yg teramat sgt ...dorang pon mandi ...after mandi mengelabah cari pampers edy kt almari mak aku..x de gak..then mak aku start kete p amik pampers kat baby sit edy...peh settle 1 bab...n adam plak ade seluar x de baju plak..then mak aku sepantas kilat amik baju aku teros pakai kat adam...peh!!muat 2..2 la yg dorang dok gelak sakan ....ade makne 2 2..ade udg disebalik besen...wawawawa...mane x de makne ..baju aku bley muat kat bdk 5 thn..ces!!tercbr nih...perli 2 ...hahahaha.....

tp xheran ...yg penting aku tao aku slim... hahaha...

p/s: jage elok2 baju antie we ok !!



*kami yg weng..weng..*3 stooges

*2 megat yg merosak kan brg2 kt umah aku..mahluk perosak*

*penggelek tepong mak aku yg telah lame tidak ditemui...dijumpai terdampar diats karpet*-edy-


* tapuwe kerepek pisang dlm bilik aku*..1 perubhn yg drastik neh!!!berani ko botak mkn kat bilik aku!!!!


**kad transformers megat adam tertingal**

*ben 1o megat's*


*t shirt aku yg adam pakai*.sunguh baek hati kah aku?

No comments: