Sunday, June 22, 2008

melintas dihadapan aku

*aku dgn adik aku mmg cenggini...x sebulu..huhu*

*aku yg melakukan kerje2 amal sebagai driver 4 them pada time tdo aku..berjiwa pari-pari sunggoh*


*kak la aku yg kepenatan n blank2 ayam after on call kat ospital for 12 hours=(*


***********************************************************************************
pg td mak aku suh aku anta adik aku p tuisyen kul 8 n amk die kul 12 ...then 1 lg job yg mak aku bg p amik kak la aku pas abis die on call kat ospital...agak mls nk drive pg2 dlm kul 8...2 waktu tdo aku 2=(!!gRRRRR..then aku tdo je..kul 8 adik aku yg bongek 2 kejot kn *kak we anta aku"...adoi...mals gile nk bangun **mak aku x de p meting ari2 ahad cenggini**..aduyai..

aku pon bangun basuh muke anta minah 2 p tuisyn...balik aku p singah beli paper..smpi je umh aku tros tdo smpi kul 9.30...akak aku call suh gerak skang..malas lg~~

then dlm kul 10 aku bgn siap2 breakfast amik kunci kete aku drive..agak la mengantok time 2 ..sebaik jln x jem kat klang ..kire laju gak aku drive arini...pg lg x byk kete..pas isi minyak aku tros speed ...shud b smpi ospitl 40 min jgk la..aku smpi 20min je..hukhuk..laju bukan??check.

tgh syok2 nyanyi n tekan minyak tetibe ade pakcik dr jauh melintas agak slow dpn kete aku ..die pakai tongkat **kaki sblah die sakit..terdengkot2.jln**..kesian ~~~~~sayu aku tgk die...sebek aku sempt slow down kn speed..sebaik~~kalo x terbabas la aku wei~~then aku pon x jd bwk laju...tetibe aku jd sedih..msti pakcik 2 org susah..aku smpt gak tgk riak muke die yg susah pyh melintas dgn tongkat ..aku tgk kat site mirror...kalo aku sempat da lame aku tumpgkan die..myb die tgh tnggu bus kot...

nk tlg susah x tlg pon susah ..skng org pnye kjhtn x dpt nk beze..so aku decide aku troskn pjlanan aku...nati x sempat ..=)...


itu je cite aku....

p/s: if pakcik terkunun-kunun bace blog sy ni sy minta maaf x tumpgkn pakcik..niat hati nk tlg ...tp x tau ape nk buat ..serba slh ..skng org mcm2 kerenah..yg belegar dlm pale otak aku time 2 ...aku takot kne samun je..coz byk kes aku dgr org selalu dajal pompuan2 yg selalu drive sensorang ...so aku nk gtao cn aku tersentuh...wah!!gitew la kan jah~~

No comments: