Thursday, June 26, 2008

gastrik aku dtg lg!!..adakah boleh gas ini mengisi tong ngv??...sy yg confuse^,*

ini hari aku x buat ape sprti biase...aku tdo awl n bgn lmbt smpi kul 12..2 pon abg aku kejot suh kemas umh...awl lak die balik keje arini...mengaco je..

ptg 2 aku kua mkn dgn mak aku n adam...mkn sdp=) ..n aku teringin banget nk makan kuih cucur badak..mengidam ke ape??..then mak aku belikan la....aku mkn 2 ketul je

pas2..ptg dlm kul 4 , 2 aku sakit perot yg teramat sgt...gawat seh!!!mengigil kaki n tgn aku siap berpeluh lg ..aku da cuak ayam..aku nk mati sudah ke???.....

tapi........

umur aku masih pnjg lg ...aku da sakit teramat sakit sekali...then mlm 2 mak aku angkut p klinik salehudin..after cek//dr ckp "hawa kamu dpt gastrik balik .ok"...ni msti kamu x jage mkn ni....adoi...


parah~~~segale pemakanan aku msti terbatas after this..hukhukhuk.

then after 2 mak aku da start cari makanan yg sihat2 belake ntok aku!

ni senarai die.....*adekah aku gembire??**check.

1.vitagen
2.wheatmeal bun
3.susu
4.biskut
5.n semue yg berasas kn susu...**ntok neutral kan asid dlm perot**

mak aiiiii!!!!!


tiade lg fud pedas2.masam.kopi?..sebek aku x sentuh ..teh n bermcm lg makanan



skng da mkn ubt rase ngntok...aku nk tdo dulu...dudududududu~~~~

No comments: