Wednesday, June 18, 2008

kenalkan bf baru aku..serius neh!!

part 1: this is the story about her name lucky

ni baru sebahagian..jgn berkelip pon mate ye!!diharap para kaum hawa dpt menahan nafsu walau barang sesaat..supaye idop penuh dgn . kap ba ro alif.....(keberkatan--dialog mak m.adif dlm penjare)**dunie baru**huhu...lets njoy!!...

ok kite start yg ni ok...

aku knl mamat ni time mak aku suh beli taugeh kt kedai ban sin ..kedai 2 kne lalu sg..so time aku lalu ..aku jmpe mamat ni ngah mencandat sotong ..so aku menaye kt die...abg tumpang lalu?padehal pnye la jauh...sje nk tunjuk sopan santun...huhu..2 la 1st luv aku..skang die da xde ..die da p buat bisnes sotong kat thai... u still my num 1.!!

oh sory...slh ltk...nexttt!!!!!!


jodoh pertemuan ditgn tuhan...amin~cite psl dak ber 3 ni aku x ingt sgt..tp aku knl yg ujung tepi sekali 2..time aku singah naza beli beskal ntok anank buah aku -adam-
oh ..hadi mirza ke name u??..i lupe..i hrp u succes dgn kje u even kte x bersame lg ...oh dat girl yg sblah u i rase x sesuai duk sblah u ..haiyakkk!!

mm..i x ingt kt mane kite pnh jmpe....u still ingt my num kn??...jgn malu2 kol i ok=)


ming do..i like u so much...i sedih bile x dpt tgk cite my best pal lg..i berangan nk jd heroin 2..wehuu~~


da la byk sgt mencarot da ni...penat~~haishh~~

cukup2 la ek

nk percaye atao x its up 2 u la

*awas pompuan ini tidak sihat**amrn kerajaan kite sendiri..aduyaii

No comments: