Friday, June 13, 2008

usah lepaskan =(

mlm2 yg tgh hening ni aku ngah melayan perasaan..ni gare2 aku buke lagu taufik batisah lagu usah lepaskan ..hmm sedih banget ... lyn perasan syok gak..jiwang jap..tipu la if xde sape jiwang..mamat rockers pn jiwang ntah2 pak imam pon jiwang,.this is about people felling..mane bley tahan2..hm~just accept je la time jiwang 2 ..ngaku!mcm yg aku tgh buat ni ..ngaku yg aku tgh berjiwang dong dang deng dang ni...

tgh syok felling2 ni aku pk lg nape aku untill now single lg ..mamat yg aku suke cume bley bethn 3 hari je..emm "berthn " yg aku maksud kan ialah aku ym dgn die indah belake..semue masuk..hmm ..dan 1 lg semue ciri yg aku nk..ade kat die..pertemuan yg x disangke..membuah kan benih2 ciinte..gitewww la kan jah~~~!!haha..aku cinta banget same lo!!tp susah nye nak proceed ke next stage..takot..confident level low gile..ibarat bulan dgn bintang ..aku ke yg bulan 2?atau die??oh wateva..aku da jmpe sekali yg aku nk..tp aku x beruseha nak berade kat seblah die..then aku lepaskan ..sesuai dgn lagu yg aku dgr ni..usah lepaskan ...lagi buat aku sedih...jiwe2 x merdeke..jiwe kacau...aku da lepaskan org yg aku suke buat pertame kali..terkilan sungguh!!

ade pengajaran yg aku dpt..if u love someone..just go fot it!!jgn tnggu2 lg..just go...just try ..n pray that someday he will become ur special..dun be so rendah diri..try la ,mane tao ade rezeki .ade jodoh ...at list try.nati x kempunan smpi tue..mcm aku lalui ni..kempunan smpi skng ..

hmm nk sedap kan hati kate la x de jodoh ..itu je aku boleh buat ..next time if aku rase aku da jmpe ape yg aku nk .aku x kn tnggu lame..aku akan beruseha untuk dptkan ape yg aku nk !!thats all...i want to fight for my own love!!i miss ean very much....somehow if u read this ean..i wanna u to knoe that our short relationship bring a big impact to me..love to love u =)

No comments: