Wednesday, June 18, 2008

US army protection




peh ..bapak byk gile...sekali die serang ni boley hancur negare lain...ala hebat2 ko pon mate wang ko makin lame makin jatuh , byk malapetake ribut sane sini..2 la suke sgt menunjukkn kehebtan korang ..at last yg kat ats 2 lg jauh lebih berkuase..aku benci us..deep inside my heart ..u guys yg mentadbir kat white house is bullshit..setieusahe die condolo** rice(aku x tao name die)mcm xtao buat kje..bangge sane sini dok cite ko pompuan terhebat kat dunie ni coz pegang jawatn yg hebat..boleh blah..buat rundingan berat seblah ..pro pd israel yg mjjh tnh sedare mare aku..kate pbb pembele hak asasi manusie..penipu semue 2!!!korang patot malu la serang negare islam yg lumpuh segale aktiviti.kurang maju,korang cume nk minyak je kan kt bumi palestin 2?..oh about minyak 2 aku x tao btol ke x..bodo tlg org yahudi..org yahudi da byk kne halau dr negare2 besar since zmn dulu2 lg ..mak bapak atok nenek korang yg christian dulu pon halau dey all.ni ko da hidup merempat (yahudi) sibuk ceroboh negare org..x malu x sedar diri..pas2 suke2 ati ko nk halau org dr umh dorang..lu ape kes??sycho ape??so aku declare war dgn org yahudi...aku benci korang sebagaimane ko benci org islam..!!!lu bley blah~~

No comments: