Wednesday, June 18, 2008

result aku yg makin lame makin x best

[ir.hawa n ir.dewi]


why on earth aku sorang je yg result cecukp mkn?why classmate aku semue gempak2 belake?..makin lame makin tahap dewa la plak dorang ..semue nk jd mcm afiq..peh ..hebat belake..membe aku yg eksiden lbh kurang sebln terlantar kt ospital lg gempak result die dr aku..rezeki ke?..atao aku ni yg makin x pandai ?..x kn kire nasib..pemerikse yg tnde 2 ikot skeme..so aku la yg slh ..orng makin blaja ,makin pandai..aku?hmm...~~

xkn nk jd engineer grad dgn pointer biase2 je.mane ade jln nk idop ...mmg la bile kje pointer 2 jatuh no.7 ke ke.5 ke ntok aply kje..comunicatian yg penting..tp aku??speaking lg la hancur..caca merba..grammer agak la lintang pukang skit ...

sape yg harus diperslhkan??..ye diri aku!!aku nk kje bagus2..nk ade kete..umh ..hasil duit aku sendiri..xkn smpai tua nk susahkn mak bapak aku?..no way men!!..aku xnk jd suri umh aku nk jd pompuan yg bekerjaye..berdiri ats kaki sendiri..aku xnk jd suri umh yg senng diperbodohkn laki..aku nk kerje...if nasib aku baik ke ...kawin dgn dato same sekali pon aku still nk kerje even buka kedai makan sekali pon ..aku still nk keje**wee berangan **..haha..aku rase x kje x best..x jmpe org lua

walao ape sekali pon aku tetep nk blaja pandai2 till aku abis semue sem..aku nk jd hebat jgk
sepertime mereka..aku nk jd engineer no matter what..thats my dream!!fulstop



ganbate kundasai=)

No comments: