Monday, June 16, 2008

girl just love flowers

kalo aku ade bf aku nk suh die bg bunge tiap2 ari..huhu..ni jadual penghntrn bunge ntok aku..awl2 lg aku da buat jadual..baek pnye~~haha


1.monday-hari baru start..white shud b ok...bersih gitue2.tuesday-colour orange..bersemngt!!cerie n can chear me up


3.wednesday-pink....wah teruje kalo dpt 1 ketul pon jd la...

3.kamis- merah membara semngat waja...red is d colour of love




5.jumaat-colur pink lg..diz time pink die lbh dark lg ..ha ltk kt ats meje..sure x tdo pnye



masalahnye...

1.aku x de lg bf
2.x tentu lg ade laki nk melayan kerenh pompuan yg byk songeh mcm aku
3.bunge mahal..mcm le laki aku kaye sgt nk membazir duit beli bunge tiap2 ari..ape kejadahnye!!mak bapak berdiam diri ketike ank2 merempit**opp iklan tv7**
4.membazir amalan syaitan
5.bunge hidup x kekal lame..baik bagi bunge plastik..everlasting gitew..


make...

dlm sebuah perhubungan perlu ade saling beri n memberi ,bg membagi.darab mendarab.tolak menolak..(tolak ansur sbnrnye)...baru la percintaan kembnag mekar setaman =)

No comments: